سایبان چتری برزنتی

اگر به  دنبال ایجاد شرایطی مناسب فعالیت در فضای باز، چه در حیاط خانه، چه در کافه و چه در روف گاردن خود هستید، ما به شما استفاده از سایبان چتری برزنتی را پیشنهاد می‌کنیم؛ این نوع سایبان یکی از متداول ترین موارد مصرفی در کافه‌ها می‌باشد که به دو نوع سایبان برقی و دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه همراه متین هوشمند باشید تا به بررسی کامل این سایبان پر کاربرد بپردازیم!

مشخصات سایبان چتری برزنتی

همانطور که از اسم سایبان چتری برزنتی مشخص است، جنس پارچه مورد استفاده در آنها از برزنت است که در نتیجه آن این سایبان‌ها چه در باران و چه در آفتاب می‌توانند موجبات راحتی شما را فراهم کنند. این سایبان‌ها معمولا از پایه‌های آلومینیومی به دلیل مقاومت بالا در شرایط مختلف استفاده می‌کنند اما در برخی از کافه‌ها از چوب به دلیل زیبایی و جلوه بهتر استفاده می‌شود.

سایبان چتری برزنتی در انواع مختلفی ارائه می‌شوند که برخی از آنها از برزنت ضد آب استفاده می‌کنند و همین موضوع سبب استفاده آنها در تمامی فصول سال می‌گردد. حیاط خانه‌ها یک گزینه بسیار مناسبی، برای نصب سایبان چتری برزنتی است، که علاوه بر کاربردی بودن آن، موجب زیبایی حیاط شما می‌شود.

انواع سایبان چتری برزنتی

مزایای استفاده از سایبان چتری برزنتی

فرض کنید می‌خواهید در یک روز گرم و دلچسب تابستانی با خانواده خود در حیاط خانه‌تان وقت بگذرانید، اما همانطور که می‌دانید مواجهه با تشعشعات خورشیدی برای مدت طولانی می‌تواند عواقب بدی داشته باشد، از همین رو سایبان چتری برزنتی می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا بتوانید شرایط لازم را برای راحتی خود و خانواده‌تان مهیا کنید.

امروزه در بسیاری از کافه‌هایی که در فضای باز اقدام به ارائه خدمات می‌کنند نیز استفاده از سایبان چتری برزنتی به دلیل سهولت در جابجایی این سایبان‌ها، در عین حال زیبایی و راحتی‌ ایی که با خود به ارمغان می‌آورند، رایج است. این سازه یکی از انواع سایبان باغی است؛ زیرا در مکان‌هایی همچون ویلا و باغ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر آن استفاده از سایبان چتری برزنتی می‌تواند برای حفظ کیفیت متریال استفاده شده در فضای بیرونی مانند مبلمان، سنگ فرش‌ها، میز‌ها، برخی از گل و گیاه‌ها، کفپوش‌ها، کفپوش‌ های اپوکسی، باربیکیو و غیره، مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت سایبان چتری برزنتی

قیمت خرید سایبان چتری برزنتی رابطه مستقیم با متریال مورد استفاده در اجزای تشکیل دهنده آن دارد، برخی از این سایبان‌ها که از فلز در پایه خود استفاده می‌کنند، هزینه سایبان چتری آنها به نسبت بیشتر از اکثر پایه‌های چوبی است. همچنین در قسمت چتری این سایبان‌ها می‌توان از ورقه‌های فلزی استفاده کرد که در این حالت هم به نسبت پارچه‌های سایبان برزنتی هزینه تمام شده مشتریان بیشتر می‌شود.

مشخصات سایبان چتری برزنتی

درصورتی که قصد دارید از آخرین قیمت های بازار آگاه شوید همین حالا با این شماره (۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰) تماس بگیرید یا به صفحه قیمت سایبان چتری مراجعه کنید.

اجزای سایبان چتری برزنتی

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم اجزای تشکیل دهنده سایبان چتری برزنتی پایه و سقف این سایبان‌ها می‌باشد. در ادامه به انواع متریال مورد استفاده در هر کدام اشاره می‌کنیم:

پایه

پایه‌ها می‌توانند به صورت پایه بغل یا پایه وسط باشند که هرکدام کاربرد‌های خود را دارند. برای مثال از سایبان‌های پایه وسط می‌توان به صورت رومیزی استفاده کرد. جنس مورد استفاده در پایه‌ها هم می‌تواند از فولاد، آلومینیوم، چوب و غیره باشد.

سقف

سقف سایبان چتری می‌تواند از جنس برزنت مرغوب، چوب، آلومینیوم و غیره باشد.

نگهداری از سایبان چتری برزنتی

در طی زمان سایبان چتری برزنتی، بر اثر مجاورت با گرد غبار کثیف می‌شود و در شرایطی باز و بسته شدنش هم به مشکل بر می‌خورد در اینصورت می‌توانید پارچه رویی را باز کرد و با مواد شوینده متناسب با جنس پارچه مصرفی، اقدام به شست و شوی پارچه خود کنید، سپس آنرا به حالت نیمه خشک بر روی سایبان نصب کنید تا دوباره با فرم قبلی حالت بگیرد. برای قسمت کشویی سایبان هم سعی کنید از روان کننده‌های مناسب استفاده کنید تا طول عمر سایبان چتری برزنتی شما افزایش یابد.

سایبان چتری

جمع بندی و سوالات متداول سایبان چتری برزنتی

سایبان چتری برزنتی در چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

سایبان چتری برزنتی به دلیل سهولت در استفاده از آن می‌تواند در هرجایی از جمله حیاط خانه، کافه‌ها، روف گاردن‌ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت سایبان چتری برزنتی چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین قیمت‌های سایبان چتری برزنتی، حتما با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰ تماس بگیرید.

استفاده از سایبان چتری برزنتی یکی از واجبات هر مکانی که پتانسیل فعالیت در فضای باز را دارد مناسب است، این سایبان‌ها با استفاده از پارچه برزنتی که دارند شرایط بسیار خوبی در فصول مختلف برای شما و خانواده یا مشتریانتان فراهم می‌کنند، استفاده و نگهداری از سایبان چتری برزنتی بسیار راحت است و تقریبا هرکسی می‌تواند از آنها استفاده کند، و برای شست و شوی آن می‌توانید به راحتی پارچه را جدا کرده و با استفاده از شوینده مناسب اقدام به تمیز کردن آن کنید.

متین هوشمند با سال‌ها تجربه در زمینه فروش کرکره برقی، درب شیشه ای اتوماتیک و غیره، با کارشناسان مجرب آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است، در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر را در مورد هرکدام از موارد مذکور دارید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید تا از آخرین اخبار و قیمت‌ها مطلع شوید.

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *