سایبان چتری مسافرتی

سایبان چتری مسافرتی از واجبات طبیعت گردی و سفر‌های بیرون از شهر است. این سایبان به شما امکان استقرار در هر محیطی را می‌دهد و بهترین گزینه برای روز‌های آفتابی است. در کنار مزایای متعدد سایبان چتری مسافرتی ویژگی‌های آن نیز در تصمیم‌ خرید بسیار تعیین کننده است. در این نوشتار از مجموعه متین هوشمند به بررسی مزایا و معایب خرید سایبان چتری مسافرتی می‌پردازیم تا در تصمیم‌گیری در هنگام خرید منطقی و هوشمند باشد. همچنین برای اطلاع از قیمت این محصول می‌توانید به صفحه قیمت سایبان چتری مراجعه کنید.

کاربرد سایبان چیست؟

سایبان در انواع مختلفی دسته‌بندی و معرفی می‌شود. می‌تواند از پارچه و برزنت ساخته شده باشد و در نوع پایه‌دار و بدون پایه استفاده شود. این ابزار در محیط آفتابی و در هنگام باران و برف قابل استفاده است. متناسب با کاربرد مد نظرتان می‌توانید بهترین نوع سایبان چتری را انتخاب کنید. 

انواع سایبان را بشناسید!

سایبان‌ها انواع مختلفی دارند که، هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلفی، می‌توانند استفاده شوند. سایبان‌ها در انواع مختلفی تولید و ساحته می‌شوند که به شرح زیر است:

  • سایبان چتری مسافرتی

این نوع از سایبان مشابه یک چتر در ابعاد بزرگتر است که بر پایه بلند نصب می‌شود. بدنه آن از جنس آهن است که مقاومت بیشتری نسبت به نوع پلاستیکی‌اش دارد. پایه آهنی ممکن است در مجاورت رطوبت دچار زنگ‌زدگی شود. ارتفاع سایبان چتری مسافرتی توسط پیچی به شکل دستی تنظیم می‌شود و برای افزایش ثبات مخزن انتهایی آن که از پلاستیک ساخته شده است را باید آب کرد.سایبان چتری مسافرتی

  • سایبان آلاچیق

سایبان آلاچیق در فضای باز مانند ساحل و دریا قابل استفاده است و سایه حاصل از آن محیط را برای برگزاری مهمانی و صرف غذا بسیار دلپذیر می‌کند. اندازه بزرگ سایبان آلاچیق امکان فراهم محیطی وسیعی را می‌دهد اما از بابت فضای اشغال آن نگران نباشید چرا که در اندازه یک کیف قابل جابجایی است. سایبان برقی بالکن و تراس هم از این نوع هستند.

  • سایبان نیچر هایک

این سایه‌بان برخلاف سایبان چتری مسافرتی از پایه آلومینیوم-فلز ساخته شده است که در مجاورت رطوبت دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. این تغییرات که در بدنه آن اعمال شده است وزن سایبان چتری مسافرتی نیچر هایک را کاهش داده و امکان جابجایی در سفر‌های چند روزه را فراهم کرده است. اگر سبکی بدنه آن را دلیلی بر مقاومت پایین سایبان چتری مسافرتی می‌گذارید باید گفت که اینطور نیست و میزان مقاومت آن نیز متراقبن افزایش یافته است. 

  • سایبان کولر آبی

این سایبان همانطور که از اسمش مشخص است کاربردی مختص کولر‌های آبی که بر روی پشتیبان نصب می‌شوند دارد. اگر در روز‌های گرم تابستان با وجود سلامت دستگاه خود همچنان احساس باد گرم می‌کنید مشکل می‌تواند از نور مستقیم خورشید باشد. برای حل این مشکل استفاده از سایبان کولر آبی پیشنهاد می‌شود. با نصب آن ۶ الی ۷ درجه دمای کولر را پایین می‌آورید و به عمر طولانی‌تر آن کمک می‌کنید.

مطالب پیشنهادی: درباره ی سایبان برقی، بیشتر بخوانید.

مزایای استفاده از سایبان چتری مسافرتی

مزایای استفاده از سایبان چتری مسافرتی

  1. با همراه ‌داشتن یک سایبان چتری مسافرتی می‌توانید در مکان‌هایی که فاقد سایه هستند کمپ بزنید و از طبیعت اطراف در روزهای آفتابی استفاده کنید.
  2. نصب و استفاده از سایبان چتری مسافرتی بسیار ساده است و نیازی به مهارت و ابزار خاصی ندارد.
  3. ارزش خرید سایبان چتری مسافرتی به دلیل هزینه پایین آن در مقایسه باقی ابزار‌های مسافرتی بسیار بالا است.
  4. سایبان چتری افراد را از بروز گرمازدگی و در مقابل باران و باد محافظت می‌کند.

بهترین سایبان چتری مسافرتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

به طور کلی معرفی یک برند خاص برای سایبان چتری مسافرتی امری مشکل است اما توجه به ویژگی‌های لازم یک سایبان، مهم و اساسی است. پارچه مصرفی سایبان می‌بایست در برابر نور مستقیم و باد و باران مقاوم باشد. جنس پایه آن باید سایبان را سبک و مقاوم نگه دارد تا امکان نصب آن در طبیعت و حمل توسط کوله و باقی وسایل کمپینگ امکان‌پذیر شود.

در آخر

در این نوشتار از مجموعه متین هوشمند به بررسی انواع سایبان و به طور اختصاصی نوع سایبان چتری مسافرتی پرداختیم و نکات اصلی که در هنگام خرید آن باید در نظر داشته باشید را بیان کردیم. متین هوشمند عرضه کننده و ارائه دهنده انواع سایبان باغی، حیاط، مغازه و غیره است، شما می توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره خرید، با ما در تماس ۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰ باشید.

سوالات متداول

مواقعی که به قسمت های جنوبی و گرم کشور سفر می کنیم، چه روکشی برای سایبان تهیه کنیم؟

در میان روکش های موجود، روکش کره دارای مقاومت بالایی در مقابل گرمای شدید است؛ از این رو برای شهرهای جنوبی کشور روکش کره مناسب تر است.

آیا رنگ پارچه استفاده شده در سایبان مسافرتی اهمیتی دارد؟

در صورتی که رنگ تیره باشد، اثر سایه زیر سایبان تیره تر خواهد بود. از طرفی انتخاب رنگ تأثیر کمی بر دمای محط زیر سایبان دارد. اما با این وجود، نوع پارچه انتخاب شده و تهویه کلی نصب تأثیر بیشتری خواهد داشت.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ دیدگاه

    • سلان و درود
      ما به شما چادر سایبان برقی پلی استر با پوشش وینیل را پیشنهاد می کنیم؛ چراکه خواصی از جمله: ضد آب، با دوام، مقاوم در برابر آتش و جلوگیری از ورود اشعه های UV خورشید را شامل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *