قیمت تیغه کرکره برقی

یکی از اصلی‌ترین بخش های یک کرکره برقی، تیغه‌های آن است. تیغه‌های کرکره برقی نقش بسزایی در افزایش پیدا کردن امنیت کرکره برقی دارند. تیغه یکی از مهم‌ترین قسمت‌‌‌های درب کرکره برقی می‌باشد. همچنین بدنه کرکره برقی از تیغه آن تشکیل می‌شود.

امروزه در حوزه صنعت، درب‌های کرکره برقی به علت داشتن ویژگی‌های پرکاربرد، جایگاه ویژه‌ای در بین مصرف‌کنندگان دارند. و بیشتر سازندگان ساختمان‌ها و مراکز تجاری، مسکونی و اداری تلاش می‌کنند که، تا جایی که امکان دارد، به‌جای دیگر درب‌های اتوماتیک مانند؛ درب جکی، آکاردئونی و حفاظ دستی، بتوانند از کرکره برقی استفاده نمایند.

به علت افزاییش پیدا کردن تقاضا، رقابتی در بین تولیدکنندگان و اجراکنندگان کرکره برقی ایجاد شده است. این رقابت موجب شده تا، تیغه‌های بهتری با طرح‌های متفاوت، و با جنس‌های گوناگون و رنگ‌بندی‌های مختلف تولید کنند و بیشتر بازار را به خود اختصاص دهند.

در این مقاله، شما می‌توانید قیمت کرکره برقی و عوامل موثر در تیغه کرکره برقی، متین هوشمند را مشاهده کنید که بدین ترتیب، مشتریان شناخت بیشتری با قیمت تیغه کرکره برقی داشته باشند و بهترین تیغه را، برای درب مد نظر خود تهیه نمایند. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت تیغه کرکره برقی

نوع تیغه

قیمت (بدون ریل)

تیغه ۸ سانتی متر آلومینیومی برند آکرول

هر متر مربع۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

تیغه ۱۰ سانتی متر آلومینیومی برند آکرول

هر متر مربع۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان

تیغه ۸ سانتی متر آلومینیومی برند اروند

هر متر مربع۸۰۰,۰۰۰ تومان

تیغه غضروفی (لوکس و ضد سرقت)

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

عوامل موثر بر قیمت تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی جزء ارکان و اجزاء مهم در ساخت و تولید کرکره برقی اتوماتیک می باشد. اما در بازار قیمت های مختلفی از تیغه کرکره برقی موجود است. تفاوت قیمت تیغه کرکره برقی، متاثر از عواملی مانند:

جنس تیغه کرکره برقی:

تیغه کرکره برقی می تواند دارای جنس های مختلفی باشد که این باعث می شود، استعلام قیمت تیغه کرکره برقی متفاوت باشد. آلومینیوم، ورق گالوانیزه و پلی کربنات همگی جنس هایی است که تیغه کرکره می تواند داشته باشد. بیشتر کرکره برقی های موجود در ایران دارای جنس آلومینیومی است چرا که با آب و هواهای مختلف سازگار است، زنگ نمیزند و طول عمر خوبی دارد. تیغه کرکره ورق گالوانیزه قیمت مناسب تری دارد در نتیجه قیمت کرکره برقی را نیز کاهش میدهد.

مدل و نوع تیغه کرکره برقی:

تیغه براساس ساختار و ویژگی هایی به دو مدل تیغه ای دو پل و یک پل یا دو جداره تقسیم می شود. تیغه دو پل، تیغه ای است که بخش داخلی تیغه را به سه قسمت تقسیم میکند. در واقع هر چه تعداد این پل ها بیشتر باشد، می توانید انتظار بیشتری از کرکره برقی تان انتظار داشته باشید. در نتیجه قیمت تیغه کرکره برقی دو پل نسبت به تک پل، کمی بیشتر اما طول عمر زیادتری را انتظار خواهید داشت.

تیغه دیگری از کرکره برقی موجود است که با عنوان تیغه پانچ دار معروف می باشد. این تیغه در گروه تیغه های تک جداره قرار میگیرد اما به نسبت استحکام خوبی دارد. پیشنهاد می شود از این تیغه به صورت ترکیبی با دیگر تیغه ها استفاده نمایید.

مدل دیگری که در بین تیغه های کرکره برقی محبوب است، تیغه کرکره برقی قوس دار است. این تیغه روی شفت قرار میگیرد و استحکام خوبی دارد. در مقابل تیغه های تخت، برای قسمت انتهای کرکره است که روی زمین قرار میگیرد.

ابعاد تیغه کرکره برقی

اندازه و سایز تیغه کرکره برقی با توجه به شرایط و موارد مصرفی با هم متفاوت است. مسلما هر چه اندازه و ابعاد تیغه بیشتر باشد؛ قیمت تیغه کرکره برقی هم بیشتر خواهد بود.

  • عرض تیغه کرکره در مصارف صنعتی: اندازه مناسب ۴۰ میلی متر
  • عرض تیغه کرکره در مصارف خانگی: اندازه مناسب ۶۰ میلی متر
  • عرض تیغه کرکره در مصارف فروشگاهی: اندازه مناسب ۸۰ میلی متر
  • عرض تیغه کرکره در مصارف با امنیت بالا: اندازه مناسب ۸۰ الی ۱۰۰ میلی متر

اگر نمیدانید که چه اندازه ای برای کرکره برقی خود نیاز دارید می توانید از فرمول زیر محاسبه نمایید و با دانستن مساحت مورد نظر برای استعلا قیمت تیغه کرکره برقی اقدام نمایید:

مساحت تیغه کرکره برقی: عرض درب ورودی * [طول درب ورودی + ۴۰ سانتی متر (فضای موردنیاز برای شفت و بدنه)]

در کل، تیغه کرکره برقی انرژی زیادی، برای باز کردن درب هدر نمی‌دهد و در هنگام بسته بودن درب، جلوه زیبایی را به ساختمان می‌دهد.

تیغه اپکس

ویژگی های تیغه کرکره برقی

در کرکره برقی‌هایی که دارای ابعاد ۷ و ارتفاع ۶ متر هستند، در تیغه کرکره برقی استاندارد، اغلب از آلومینیوم استفاده می‌شود.

در انتخاب کردن تیغه آلومینیوم باید به مقدار توان موتور کرکره برقی دقت زیادی انجام شود، زیرا در صورتی که، تیغه و موتور با هم هماهنگ نباشند، موجب می‌شود که در کرکره برقی تعادل ایجاد نشود.

برخی از ویژگی‌های تیغه کرکره برقی به شرح زیر است:

  • جلوگیری کردن از هدر رفتن انرژی
  • نصب کردن راحت تیغه کرکره در کمترین زمان ممکن با اشغال فضای کم
  • به زیبایی کرکره برقی بهبود می‌بخشد.
  • دارای طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی می‌باشد و به همین دلیل آن را با نمای داخلی ساختمان، می‌توان هماهنگ کرد.
  • دارای مقاومت بالایی است که باعث امنیت در بالای ساختمان می‌شود.

کاربرد تیغه کرکره برقی

کرکره برقی را در مراکز مختلفی می‌توان استفاده کرد، از آپارتمان‌های مسکونی و پارکینگ ساختمان‌ها گرفته تا بانک‌ها و طلا فروشی‌ها از کرکره برقی استفاده می‌نمایند.

کاربرد تیغه کرکره برقی در هر مراکزی، متفاوت می‌باشد و عده‌ای آن را، ممکن است که به خاطر زیبایی و عده‌ای دیگر، برای امنیت آن را انتخاب کرده باشند.

به طور کلی کاربرد تیغه کرکره برقی به ۲ صورت خلاصه می شود:

  1. در حفظ امنیت و جلوگیری کردن از سرقت
  2. محافظت از محیط اطراف در برابر آتش سوزی و باد و طوفان

قیمت تیغه کرکره برقی آلما

جمع بندی

و در آخر به این نتیجه خواهیم رسید که، یکی از قطعات بسیار مهمی که در کرکره برقی وجود دارد، تیغه آن است. انتخاب تیغه کرکره خوب و مناسب، بر عملکرد کرکره برقی می‌تواند تأثیر داشته باشد. بر این اساس، در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی ویژگی‌ها و کاربردهای مختلف تیغه کرکره برقی و عوامل موثر در قیمت تیغه کرکره برقی را، برای شما عزیزان بیان کنیم.

امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله، برای شما کاملاٌ مفید بوده باشد، اما به یاد داشته باشید که هرگز نصب تیغه کرکره برقی نباید توسط افراد کم تجربه انجام شود و اگر در این مورد تجربه چندانی ندارید، حتما این کار را به یک فرد متخصص بسپارید تا در طول زمان، مجبور شوید برای تعمیر تیغه کرکره برقی، هزینه مجدد پرداخت کنید.

متین هوشمند، یکی از بهترین شرکت‌ها در ساخت، نصب و تعمیرات و فروش کرکره برقی، موتور کرکره برقی، سایبان برقی و درب اتوماتیک شیشه ای، با بیش از یک دهه سابقه موفق، اقدام به ارائه بهترین خدمات کرکره برقی می‌کند.

جهت خرید و نصب با کیفیت‌ترین و بهترین کرکره برقی مغازه و فروشگاه، با همکاران ما در متین هوشمند تماس حاصل فرمایید یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید. (شماره تماس: ۰۹۱۲۳۰۱۸۹۸۶)

سوالات متداول

چند مدل تیغه کرکره برقی وجود دارد؟

تیغه کرکره برقی شامل ۴ نوع آلومینیوم یا اکسترود، پلی کربنات، گالوانیزه و فولادی است.

تیغه کرکره برقی چیست؟

تیغه کرکره برقی قسمتی از سیستم کرکره برقی است که به وسیله آن، کرکره برقی باز و بسته می‌شود. تیغه کرکره برقی معمولاً از جنس فلزی ساخته می‌شود و در نیروگاه برقی قرار دارد. وظیفه تیغه کرکره برقی این است که با چرخش به سمت باز و بسته شدن، دسترسی به فضای پشت کرکره را فراهم کند.

تیغه کرکره برقی چگونه کار می‌کند؟

تیغه کرکره برقی متصل به محرک برقی کرکره برقی است که با استفاده از موتور یا مکانیزم مشابهی حرکت می‌کند. هنگامی که سیگنال برقی به محرک برقی ارسال می‌شود، موتور فعال می‌شود و تیغه کرکره برقی را به سمت باز یا بسته شدن حرکت می‌دهد. این فرآیند به واسطه سیستم گیربکس و روکش انجام می‌شود.

آیا تیغه کرکره برقی می‌تواند قابلیت ایمنی داشته باشد؟

بله، تیغه کرکره برقی می‌تواند از قابلیت‌های ایمنی برخوردار باشد. بسیاری از مدل‌های کرکره برقی دارای سیستم‌های حفاظتی هستند که در صورت شناسایی هرگونه موانع یا مشکلات، تیغه را متوقف می‌کنند. همچنین، برخی از تیغه‌های کرکره برقی مجهز به سنسورها هستند که در صورت برخورد با موانع، توقف و واکنش مناسب را ایجاد می‌کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ دیدگاه

    • سلام دوست عزیز
      هر کدام از مدل ها کاربرد خاص خودشان را دارند، اما برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی، می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۰۱۸۹۸۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *