قیمت جک درب پارکینگ

جک یکی از مهم‌ترین اجزای درب‌های پارکینگ است. و یکی از مسائل تعیین‌کننده در هزینه‌های درب‌ اتوماتیک پارکینگ، همین قیمت جک درب پارکینگ می‌باشد. از این رو یکی از دغدغه‌های متقاضیان درب‌های پارکینگ، انتخاب جک مناسب است.

همان‌طور که می‌دانید عوامل مختلفی بر قیمت جک درب پارکینگ تأثیر می‌گذارند و درصورتی‌که جک به درستی انتخاب نشود خیلی زود خراب‌شده و نیاز به هزینه‌های بیشتری برای تعمیر و حتی جایگزینی آن‌ها پیدا می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را خدمت شما بیان کنیم که تأثیر بسزایی در طول عمر، عملکرد و قیمت جک درب پارکینگ دارد.

جک را بر اساس ورودی ساختمان انتخاب نمایید.

اولین نکته‌ای که بر قیمت جک درب پارکینگ تأثیرگذار است، ورودی ساختمان است. توجه داشته باشید که جک‌ها با چهار طول بازوی استاندارد، شامل ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰ و ۷۰۰ میلی‌متر تولید می‌شوند. هرچه عرض ورودی شما بیشتر باشد باید از جک‌هایی استفاده نمایید که طول بازوی بیشتری داشته باشند. در ضمن هرچه عرض درب بیشتر باشد، وزن در نیز بیشتر می‌شود. طول بازو و وزن بیشتر باعث می‌شود که جک به گشتاور بیشتری برای باز و بسته کردن درب نیاز داشته باشد.

هم‌چنین مسئله‌ی دیگری که برای انتخاب جک بسیار اهمیت دارد، میزان تردد از درب است. هرچه تردد از درب پارکینگ یک ساختمان بیشتر باشد نیاز است که از جک‌های بهتری استفاده شود. در اینجا لازم است ذکر کنیم که جک درب پارکینگ در دو دسته الکترومکانیک و هیدرولیک عرضه می‌شوند. قیمت جک درب پارکینگ الکترومکانیک پایین‌تر است. اما این جک‌ها برای ترددهای بیش از ۳۰ مرتبه در روز مناسب نیستند. چراکه تردد بیشتر ممکن است باعث داغ کردن یا گیرکردن جک شود.

مطلب پیشنهادی: تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

اما برای درب‌هایی که تردد زیادی دارند، جک‌های هیدرولیک مناسب‌تر هستند. اگرچه قیمت جک درب پارکنیگ هیدرولیک بالاتر است؛ اما سرعت عملکرد آن نیز بیشتر بوده و به خوبی می‌تواند؛ ساختمان‌هایی با تردد بالا را جوابگو باشد. به‌طورکلی می‌توان گفت اگر ساختمان شما بین ۲۰ الی ۳۰ تردد در روز دارد، می‌توانید از جک‌های الکترومکانیک استفاده نمایید؛ اما برای ترددهای بیشتر باید حتماً از جک‌های هیدرولیکی بهره ببرید. در ادامه هریک از این جک‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

قیمت جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ الکترومکانیک

همان‌طور که گفته شد، قیمت جک درب پارکینگ الکترومکانیک از نوع هیدرولیک آن بسیار کم‌تر است اما عملکرد ضعیف‌تری نیز دارد. جک‌های الکترومکانیک از سیستم گیربکس‌های مکانیکی استفاده می‌کنند تا حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل کنند. گفتنی است که این جک‌ها برای مناطق سردسیر مناسب نبوده و دمای کم‌تر از ۱۰- درجه‌ی سانتی‌گراد می‌تواند به‌طورکلی عملکرد آن‌ها را مختل کند. قیمت جک درب پارکینگ الکترومکانیک بین ۴ الی ۳۰ میلیون تومان می‌باشد.

مطالعه بیشتر: برای مشاهده اطلاعات کامل در رابطه با کرکره برقی پارکینگ، به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

جک درب پارکینگ هیدرولیک

قیمت جک درب پارکینگ هیدرولیک بسیار بالاتر از جک الکترومکانیک است. این جک‌ها که توسط فشار روغن ‌کار می‌کنند، برای ساختمان‌های با تردد بالا مناسب بوده؛ و در برابر سرما نیز مقاوم هستند. نکته‌ی دیگری که در مورد این جک‌ها باید گفته شود، امنیت بسیار بالای آن‌ها است. ازآنجاکه این جک‌ها در برابر نیرو متقابل مقاوم هستند، به‌راحتی نمی‌توان با فشار آن‌ها را باز کرد. قیمت جک درب پارکینگ هیدرولیک از ۳۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۸۰ میلیون تومان می‌رسد.

در ادامه قفل‌برقی و ریموت کنترل را به‌عنوان موارد تأثیرگذار بر قیمت جک درب پارکینگ خدمت شما معرفی می‌نماییم.

مطلب پیشنهادی: با درب اتوماتیک شیشه ای تک لت بیشتر آشنا شوید.

قفل برقی روی درب پارکینگ

یکی از مواردی که بر قیمت جک درب پارکینگ بسیار تأثیرگذار است، قفل برقی روی درب پارکینگ است. علت استفاده از این قفل‌ها به آن علت است که اگرچه در اکثر جک‌های درب پارکینگ الکترومکانیک پس از بسته شدن درب، گیربکس‌ها قفل می‌شوند ولی اگر دو نفر باهم به‌صورت هم‌زمان به درب نیرو وارد کنند یا حتی کسی هنگام رانندگی با ماشین به درب بکوبد باعث کج شدن شفت این جک‌ها می‌شود. این مسئله باعث می‌شود درب به مقدار کمی باز بماند که به علت امکان ورود افراد ناشناس از این فضا بسیار خطرناک است.

هم‌چنین قفل برقی روی درب پارکینگ می‌تواند امنیت جک‌های هیدرولیکی را نیز افزایش دهد. می‌توان گفت اگر از این قفل‌ها به همراه جک‌های هیدرولیک استفاده شود، باز کردن در برای فردی که ریموت کنترل ندارد غیرممکن می‌شود. قیمت این قفل‌ها بین ۵۰۰ هزار تومان الی ۳ میلیون تومان می‌باشد.

ریموت کنترل درب اتوماتیک

یکی از مسائلی که بر قیمت جک درب پارکینگ تأثیرگذار است تعداد ریموت کنترلی است که نیاز دارد. ازآنجاکه ریموت کنترل‌های اصل گران می‌باشند، اگر تعداد زیادی از این نوع ریموت کنترل نیاز داشته باشید به مقدار زیادی قیمت جک درب پارکینگ افزایش می‌یابد. هم‌چنین شما می‌توانید به هر میزان که تمایل دارید ریموت های ارزان را با کد دهی به جک پارکینگتان متصل کنید.

انواع جک درب پارکینگ

برند جک درب پارکینگ

قیمت جک درب پارکینگ با برندهای مختلف متفاوت است. هرچه برند معتبرتر باشد و خدمات پس از فروش بیشتری ارائه دهد، قیمت جک درب پارکینگی که از آن برند تهیه می‌کنید نیز بیشتر است. همین امر باعث می‌شود که تفاوت قیمت فاحشی بین دو جک با مشخصات یکسان از دو برند مختلف مشاهده شود. البته گفتنی است استفاده از برندهای معتبرتر خیال شما را از کیفیت و امنیت کار راحت می‌کند.

مطلب پیشنهادی: با سایبان بازویی بیشتر آشنا شوید.

جمع‌بندی

قیمت جک درب پارکینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن بین می‌توان به عرض ورودی، میزان تردد نوع جک،برند جک، قفل برقی روی درب پارکینگ و تعداد ریموت کنترل اشاره نمود. هم‌چنین لازم به ذکر است، جک‌ها در دو دسته‌ی هیدرولیک و الکترومکانیک تولید می‌شوند. قیمت جک درب پارکینگ الکترومکانیک بین ۴ الی ۳۰ میلیون است و قیمت جک درب پارکینگ هیدرولیک بین ۳۰ الی ۸۰ میلیون است.

شما می‌توانید برای خرید درب اتوماتیک، خرید کرکره برقی و یا تعمیرات کرکره برقی در تهران و یا اطلاع از قیمت سایبان چتری و برقی از طریق تماس با کارشناسان متین هوشمند به سادگی اقدام کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *