آیا کرکره برقی شفاف مقاوم است؟

اگر دیگر مطالب سایت ما را مطالعه کرده و یا با دنیای تیغه‌های مورد استفاده در کرکره برقی‌ها آشنایی کمی داشته باشید، می‌دانید که کرکره برقی‌ها انواع مختلفی دارند.این انواع می‌توانند کاربردهای زیادی از قبیل تأمین امنیت، زیبایی یا تسهیل کاربری داشته باشند. کرکره برقی‌های با تیغه پلی کربنات یا شفاف یکی از رایج‌ترین انواع تیغه‌ی مورد استفاده‌ی کرکره برقی است.

با این حال ممکن است که برخی برایشان این سوال مطرح شود که آیا کرکره برقی شفاف مقاوم است؟ و آیا استفاده از کرکره‌هایی با تیغه‌های فولادی یا استیل امنیت بیشتری را برای ما فراهم نخواهد آورد؟ به همین دلیل در این مطلب از مجله سایت متین هوشمند، تصمیم داریم تا درباره سطح ایمنی کرکره برقی‌های شفاف صحبت کنیم. یعنی ببینیم که این دسته از کرکره برقی‌ها در مقابل سرقت یا استهلاک چه رفتار از خود نشان می‌دهند.

پس با متین هوشمند در یافتن پاسخ این سوال که «به راستی آیا کرکره برقی شفاف مقاوم است»؟ همراه باشید. همچنین می‌توانید برای بررسی و مقایسه دیگر انواع و قیمت تیغه کرکره برقی به لینک درج شده مراجعه کنید.

کرکره برقی شفاف (پلی کربنات) چیست؟

کرکره برقی با تیغه پلی کربنات در کنار تیغه‌های آلومینیومی چند جداره از محبوب ترین انواع تیغه‌هایی هستند که در میان خریداران و متخصصین امنیت فیزیکی ساختمان وجود دارند. این تیغه‌ها که از آن‌ها به عنوان کرکره برقی شیشه ای نشکن هم یاد می‌شود، از سطح بالاترین تیغه‌ها ا نظر امنیت محیطی به شمار رفته که توان بالایی در برابر برش، حرارت و ضربه دارند.

به همین دلیل اگر سوال شما این است که «واقعا آیا کرکره برقی شفاف مقاوم است و نمی‌شکند»؟ باید به شما بگوییم که خیر؛ کرکره برقی‌های شفاف امنیت بسیار بالایی دارند.

کرکره برقی شفاف (پلی کربنات) چیست؟

مزیت استفاده از کرکره برقی شفاف

کرکره برقی با تیغه پلی کربنات علاوه بر امنیت بالایی که دارد، ویژگی‌های خاص دیگری را نیز داراست که موجب می‌شود تا در میان سایر انواع تیغه‌های کرکره برقی به خوبی متمایز بوده و مزیت‌های زیادی را دارا باشند. این مزیت‌ها شامل این موارد می‌شوند.

  • استحکام بسیار بالا در برابر ضربه، حرارت و آتش سوزی و نفوذ بیرونی
  • شکیل بودن و زیبایی
  • کاهش مصرف انرژی استهلاک موتور کرکره برقی
  • استهلاک و هزینه تعمیرات نگهداری پایین

جالب این که تیغه‌های فولادی گالوانیزه در کلیه‌ی زمینه‌ها کاملا در مراتب پایین‌تری از تیغه‌های شفاف نشکن قرار گرفته؛ و اصلی‌ترین رقبای تیغه کرکره برقی شفاف از نظر قیمت، تیغه‌های آلومینیومی و از نظر امنیت، تیغه‌های رول گیتر هستند.

امنیت و مقاومت کرکره برقی شفاف در عمل

در حال حاضر سال‌هاست که کرکره برقی شفاف پلی کربناتی در بازار به صور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این کرکره برقی‌ها توانسته‌اند تا به اینجا، مزایای خود را در عمل نیز به خوب به اثبات رسانده و در سراسر جهان برای امنیت فروشگاه‌های لاکچری مانند طلافروشی‌ها، پاساژها و مال‌های بزرگ، امکان دولتی و امنیتی و حتی درب کرکره برقی پارکینگ به کار برده شوند.

دلیل مقاومت کرکره برقی شیشه ای نشکن ضد سرقت

خرید کرکره برقی شفاف ضد سرقت متین هوشمند

بنابراین همانطور که ملاحظه می‌کنید، کرکره برقی‌های شیشه ای نشکن برای استفاده رد محیط‌هایی که به حفاظت بالایی نیاز دارند، بسیار مناسب هستند. در حقیقت کرکره برقی شفاف و تیغه‌های شیشه ای نشکن به دلیل ماهیت شیمیایی پلیمرهای آن، از مقاومت فیزیکی بالایی بهره می‌برند.

پس اگر تا کنون درباره این‌که، آیا کرکره برقی شفاف مقاوم است یا نه در تردید بودید، می‌توانید این اطمینان را از سوی تیم متین هوشمند داشته باشید که کرکره برقی شفاف نشکن، از نظر سطح امنیتی در بالاترین سطوح قرار داشته و می‌تواند به خوبی از شما در مقابل مخاطرات محافظت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کرکره برقی‌های مختلف و تفاوت‌های آنها می‌توانید به صفحه کرکره برقی مراجعه و یا با ما از طریق شماره تلفن‌های اعلامی در فوتر سایت با ما تماس بگیرید.

موتور مناسب کرکره شفاف یا پلی کربنات چیست؟

برای انتخاب موتور مناسب کرکره برقی باید بیش از هر چیز بر گشتاور مورد نیاز برای لیفت تیغه‌ها توجه کرد. به همین دلیل موضوع ماهیت و جنس تیغه‌ها با موتور مناسب کرکره برقی بی ارتباط است.

آیا کرکره برقی پلی کربنات ضدسرقت می‌باشد؟

کرکره برقی‌های شفاف پلی کربناتی یا شیشه ای نشکن معمولا برای حفاظت از مبادی حساس در برابر سرقت و نفوذ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تیغه‌ها به دلیل مقاومت زیاد و همچنین امکان عبور نور و دید دو طرفه مزیت‌های بسیار زیادی را از این نظر دارا هستند.

دلیل مقاومت بالای کرکره برقی شفاف چیست؟

در تیغه‌های کرکره برقی شفاف یا شیشه ای نشکن نه از شیشه‌های سیلیکاتی، که از پلیمرهای پلی‌کربنات استفاده شده. پلی‌کربنات، نوعی بست‌پار ترموپلاستیک است که از مقاومت فیزیکی بسیار بالایی بهره‌مند می‌باشد. به همین دلیل، تیغه‌های پلی کربناتی برای استفاده به عنوان کرکره برقی ضد سرقت با امنیت بالا بسیار مرطوب هستند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *