چاپ روی کرکره برقی

در وهله اول این عنوان ممکن است برایتان عجیب بنظر میرسد که کاملا عادی است. از آن جایی که ظاهر مغازه برای جذب مشتری اهمیت بسیاری دارد، چاپ عکس روی کرکره برقی نیز می‌تواند برای مغازه دار بمنظور تبلیغات یا رونق کسب و کار خود، یک ملاک محسوب شود. نه تنها مغازه داران بلکه برخی برای جلوه دادن به ظاهر بیرونی خانه یا ویلای خود اقدام به چاپ روی کرکره برقی منزل مسکونی خود می‌کنند. اگر این موضوع برای شما هم جالب است، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با همراه شوید.

چاپ روی کرکره برقی

برخی از صاحبان کسب و کار که مغازه یا فروشگاه شان در محل عبور و مرور قرار دارد، اقدام به نمایش تبلیغات خود روی کرکره برقی مغازه شان می‌کنند. چاپ روی کرکره برقی، برخلاف باور عموم بسیار کار حساس و دقیقی است؛ باید توجه شود که هنگام چسباندن استیکر، مش یا هرگونه متریال (مواد) دیگری، کوچکترین کج و معوجی و حبابی زیر کار بوجود نیاید. متریال باید حتما به صورت خشک چسبانده شود تا از دوام بالاتری برخوردار شود.

چاپ روی کرکره برقی به ساده ترین روش 

اگرچه همانطور که در بالا اشاره شد، چاپ روی کرکره برقی بسیار حساس و دقیق است اما ما به شما روش هایی آموزش می‌دهیم تا بتوانید روی درب گاراژ خودتان براحتی و با کمترین هزینه این کار را انجام دهید و طبیعت در این روش ها تعداد نقوشی که قصد چاپشان را دارید بسیار محدود است.

چاپ روی کرکره برقی با پارچه و نمد

به تصویر زیر خوب نگاه کنید که چگونه با ساده‌ترین روش ممکن توجه عابران را جلب کرده است. با چشیدن دو چشم و یک دهان خندان، گریان یا شیطانی نیز می‌توانید موجب جلب توجه به سمت گاراژ خانه خود شوید. برای این کار به یک تکه بزرگ پارچه لباس یا نمد نیاز دارید. برای اتصال پارچه یا نمد به کرکره خود می‌توانید از چندین قطعه آهنربای دوطرفه کمک بگیرید. توجه داشته باشید که این روش تنها برای کسانی که کرکره ی آن ها چوبی یا آلومینیومی است، جواب می‌دهد.

چاپ کرکرهاستفاده از حشرات پلاستیکی

در این روش می‌توانید از مگنت ها حشرات استفاده کنید، اگر بخواهید چهره ای ترسناک بدان بدهید از مگنت عنکبوت یا می‌توانید از مگنت های کفشدوزک استفاده کنید که جلوه باغ مانند به گاراژ خود بدهید. برای این کار احتیاج به چسب دارید تا با چسباندن آنان به پشت این مگنت ها و چسباندن آنان بر روی گاراژ منزل خود، یک اتوماتیک جالب پدید بیاورید.

استفاده از دستان آغشته به رنگ

این تم بیشتر مال مراسم هالووین است. برای این کار احتیاج به رنگ قرمز مخصوص پنجره دارید. دستان خود را به رنگ قرمز آغشته کرده و آنها را شکل نا‌منظم و آشفته به درب گاراژ خود بزنید.

استفاده از نوارهای شب نما

شما می‌توانید از چسب های شب نما که مختص تم پارتی است و در شب ها دیده می‌شود، استفاده کنید. برای طرح های متفاوت می‌توانید از متریال های دیگری از جمله فوم، اسفنج، رنگ های اکریلیک و… استفاده کنید. لازم به ذکر است روش های نام برده ریسک دار است و ممکن است شما را نیازمند به یک کرکره اتوماتیک جدید کند، بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از یک نصاب مجرب جهت چاپ روی تیغه های کرکره برقی خود کمک بگیرید، بخصوص اگر مغازه دار هستید.

مواد بکار رفته در چاپ روی کرکره برقی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • باید دربرابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم باشد.
  • چسبنده و با دوام باشد.
  • در مقابل مواد شیمیایی و شوینده مختلف کمترین واکنش پذیری را داشته باشد.
  • به سادگی قابل شست و شو باشد.
  • به تیغه های کرکره برقی آسیبی نرساند.

بهترین نوع چاپ روی کرکره برقی

بهترین نوع چاپ روی کرکره برقی

با این تفاسیر می‌توان گفت چاپ مستقیم آنتی یووی بهترین موادی است که می‌توان در چاپ تصاویر و لوگو روی کرکره برقی استفاده نمود. چاپ مستقیم مواد آنتی یو وی از ماکزیمم چسبندگی و تثبیت روی کرکره های برقی برخوردار است. این مواد در برابر نا‌مساعد‌ترین شرایط آب و هوایی و فرسایشات جوی مقاوم است و بیشترین عمر را نسبت به بقیه مواد چاپی داراست. آنتی یووی ها نه تنها در چاپ بلکه در بسیاری از صنایع دیگر نیز قابل استفاده می‌باشند و خوشبختانه قابل شست و شو هستند. آیا استفاده از خدمات چاپ روی کرکره برقی نسبت به بقیه راه های تبلیغاتی مزیت دارد؟

همانطور که می‌دانید هزینه تبلیغاتی بیلبورد و آگهی بسیار بالاست. از طرفی احتمال دیده شدن چاپ روی کرکره برقی توسط عابرین نسبت به دیده شدن روی بیلبورد توسط مسافرین خسته و گرفتار در ترافیک بیشتر است.

رِنج قیمت چاپ روی کرکره برقی

در صورتی که قصد چاپ روی کرکره برقی مغازه یا گاراژ خود را دارید، می‌توانید از شرکت ها یا افراد خاصی که تجربه این کار را دارند کمک بگیرید. قیمت چاپ روی کرکره برقی بسته به نوع مواد به کار رفته، طرح پیشنهادی شما و تجربه فرد یا افراد چاپگر متفاوت است و روی قیمت فروش کرکره برقی تاثیرگذار است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند طرح ها و نصاب هایی را بکار بگیرند که با بکارگیری ارزان‌ترین و بی کیفیت‌ترین مواد ممکن، برایشان کمترین هزینه اقتصادی را داشته باشد، در صورتی که چاپ با مواد ارزان فایده و دوامی نداشته و مالک دوباره هزینه ی چاپ را متحمل خواهد شد.

جمع بندی و سوالات متداول چاپ روی کرکره برقی

در صورتی که بدنبال تبلیغ کسب و کار خود با کمترین هزینه ممکن هستید، ما به شما چاپ روی کرکره برقی را پیشنهاد می‌کنیم. چاپ روی کرکره برقی نه تنها برای صاحبین کسب و کار، بلکه برای کسانی که بدنبال جلوه بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان خود هستند نیز مناسب می‌باشد. در انتخاب مواد و چاپگران بشدت دقت کنید تا دچار خسران مالی نشوید. برای ثبت سفارش و چاپ عکس روی تیغه، متین هوشمند آماده خدمت رسانی است.

چاپ روی کرکره برقی چقدر ممکن است که زمان ببرد؟

مدت زمان مورد نیاز برای چاپ روی کرکره برقی با توجه به نوع طرح و چاپ آن می‌تواند متفاوت باشد. مجموعه متین هوشمند در نظر دارد تا در سریع ترین زمان کاری، سفارش را بدست مشتری برساند. همچنین شما می‌توانید جهت آگاه شدن از زمان سفارش خود، با کارشناسان متین هوشمند تماس حاصل فرمایید.

هزینه چاپ روی کرکره برقی چقدر می‌باشد؟

هزینه چاپ روی کرکره برقی با توجه به تک رنگ یا دورنگ بودن چاپ، و همچنین چند رنگ بودن آن و همینطور کیفیت چاپ نیز، تعیین می‌شود. برای سفارش و اطلاعات بیشتر از هزینه چاپ روی کرکره برقی خود، می توانید با کارشناسان متین هوشمند تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ دیدگاه

    • سلام و درود
      بله. دستگاه پرینتر هایی وجود دارند که قادراند در ابعاد بزرگ و با کیفیت عالی هر آنچه در ذهن دارید را روی کرکره برقی آورند. با اینکه کیفیت این روش بسیار بالاست، اما این روش نیز محدودیت هایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *