کرکره برقی ضد گلوله

یکی از نیازهای اساسی هر انسانی داشتن امنیت است. از دغدغه‌های امروزی همه مردم، تامین امنیت برای محل زندگی، محل کار، خودرو و بقیه‌ مکان‌هایی که با آن‌ سر و کار دارند، است. با توجه به افزایش روز افزون میزان دزدی‌ها و جرایم در سطح شهر، این دغدغه هر روز پر رنگ‌تر از قبل، رو به افزایش است. به همین منظور، در این مقاله از متین هوشمند قصد داریم شما را با کرکره برقی ضد گلوله آشنا کنیم.

یکی از اقداماتی که مردم برای تامین امنیت اماکن مختلف به‌ویژه مغازه، به کار می‌گیرند، استفاده از انواع کرکره برقی است. کرکره برقی نسبت به کرکره‌های قدیمی، از امنیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و نفوذ به داخل چنین اماکنی بسیار سخت است. در این بین، امکانی مثل طلا و جواهر فروشی، بیشتر مورد توجه سارقان هستند و باید امنیت این مکان‌ها را بالاتر ببریم. به همین دلیل امروزه اکثر طلا فروشی‌ها از کرکره برقی ضد گلوله و ضد سرقت استفاده می‌کنند. این نوع کرکره برقی امنیت بالاتری را ایجاد می‌کنند؛ در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

ساختار کرکره برقی ضد گلوله

ساختار کرکره برقی ضد گلوله

در ابتدا باید بگوییم کرکره برقی ضد گلوله برای اماکنی که نیاز به امنیت بالایی دارند، بسیار مناسب است. دلیلی آن هم این است که تیغه‌های معمولی مقاومت کم‌تری دارند و نمی‌توانند امنیت کسب و کارها‌ی شما را تضمین کنند. تیغه‌های معمولی به دلیل کیفیت پایین‌تری که دارند، مقاومت بسیار کمتری در برابر ضربه دارند و پس از مدتی به تدریج کیفیت و مقاومت اولیه آنان کاسته می‌شود.

با ظهور انواع کرکره برقی در بازار که از تیغه‌هایی با متریال آلومینیوم، فولاد و استیل بود، امنیت اماکن بالاتر رفت اما در کنار تمام مزایای کرکره برقی، استفاده از این نوع تیغه باعث شده بود که فاقد مقاومت در برابر ضربه و گلوله باشد. از همین رو برای بالا بردن امنیت، تولید کنندگان تیغه‌های کرکره برقی به فکر تولید تیغه‌هایی از نوع پلی کربنات افتاند.

از آن پس کرکره برقی ضد سرقت و ضد گلوله با تیغه‌های پلی کربنات تولید شد و طرفداران زیلدی در بازار پیدا کرد. پلی کربنات به فولاد پلاستیکی نیز معروف است و آن در برابر انواع ضربه مانند گلوله‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند؛ همچنین امکان فرسایش و زنگ خوردگی در این نوع تیغه‌ها وجود ندارد.

کرکره برقی ضد گلوله برای چه مشاغلی مناسب است؟

کرکره برقی ضد گلوله برای اماکن و مشاغلی که نیاز به امنیت بالا دارند، بسیار مناسب هستند. برای مثال دادگستری‌ها و کلانتری‌ها که اغلب با سارقین سر و کار دارند و احتمال تیراندازی وجود دارد استفاده از کرکره برقی ضد گلوله گزینه بسیار مناسبی است. همچنین طلا فروشی‌ها، صرافی‌ها، بانک‌ها و جواهر فروشی‌ها نیز از مشاغلی هستند که استفاده از تیغه‌های پلی کربنات بسیار ضروری است.

مزایای استفاده از کرکره برقی ضد گلوله

هر نوعی از انواع کرکره برقی مزایا و معایبی دارد؛ اما تیغه‌های پلی کربنات جزء تیغه‌هایی به شمار می‌روند که هیچ عیبی از آن‌ها نمی‌توان گرفت و مزیت‌های زیادی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید که مزایای این نوع کرکره برقی را بررسی کنیم.

مزایای استفاده از کرکره برقی ضد گلوله

ضد گلوله بودن

همانطورکه در متن به آن اشاره کردیم، بارزترین ویژگی این نوع کرکره برقی ضد گلوله و ضد ضربه بودن آن، به لطف تیغه‌های پلی کربنات، است. در صورت استفاده، امنیت محل به شدت بالا می‌رود و دیگر سارقان به فکر دزدی از اموال شما را نمی‌کنند.

مقاومت بالا

تیغه‌های پلی کربنات به دلیل دارا بودن از ترکیبات پلی کربنات به شدت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این مقاومت در برابر پوسیدگی، فرسایش، زنگ زدگی، تابش مستقیم نور خورشید است. در مدل‌های قدیمی کرکره، تابش مستقیم نور خورشید موجب کاهش مقاومت و زیبایی آن می‌شد.

قابل استفاده در تمام مشاغل

علاوه بر آن که از کرکره برقی ضد گلوله می‌توان در تمام مشاغل استفاده کرد، می‌توان از آن در تمامی اقلیم‌های کشور استفاده کرد. گفتنی است شرایط جوی و آب و هوایی تاثیری در کیفیت تیغه‌های پلی کربنات ندارند. اگر در شهری زندگی می‌کنید که آب و هوایی مرطوب دارد، به هیچ وجه نگران زنگ زدگی و خوردگی تیغه‌های پلی کربنات را نباشید.

جمع بندی و سوالات متداول کرکره برقی ضد گلوله

ما در این مقاله از متین هوشمند، شما را از اهمیت استفاده از کرکره برقی ضد گلوله آشنا کردیم و همچنین به بررسی ویژگی‌های آن پرداختیم. پیشنهاد می‌شود جهت بررسی قیمت کرکره برقی و خرید کرکره برقی به متین هوشمند مراجعه کنید.

آیا کرکره برقی ضد گلوله شفاف است؟

کرکره برقی ضد گلوله انواع مختلفی دارد. در مورد سوال باید بگوییم بله، جهت عبور نور، کرکره برقی ضد گلوله شفاف در بازار موجود است.

آیا کرکره برقی ضد گلوله در برابر رطوبت مقاوم است؟

بله، جنس تیغه‌های کرکره برقی ضد گلوله از پلی کربنات است. این نوع تیغه‌ها در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *