کرکره برقی هوشمند

با پیشرفت تکنولوژی کرکره‌های قدیمی‌تر و مکانیکی جای خود را به کرکره برقی هوشمند دادند. اگر نگاهی به کرکره برقی مغازه‌ها در سطح شهر بیندازید خواهید دید دیگر خبری از کرکره‌های قدیمی نیست. کرکره برقی هوشمند در مقایسه با کرکره‌های قدیمی امن‌تر، زیباتر و راحت‌تر هستند که به همین دلیل هم به سرعت توانستند جای خود را در زندگی مردم پیدا کنند.

حرکت دادن کرکره‌های نسل قدیم بسیار دشوار بود به طوری که باید با نیروی انسانی باز و بسته می‌شدند، اما بر خلاف این نوع، کرکره‌ برقی هوشمند به راحتی با ریموت کار می‌کند. حال پیشرفت این کرکره‌ها محدود به مغازه‌ها نیست و کرکره برقی هوشمند برای تامین امنیت خانه‌ها نیز استفاده می‌شود. در ادامه این مقاله از متین هوشمند قصد داریم به مزایا و انواع کرکره برقی هوشمند بپردازیم.

کرکره برقی هوشمند

مزایای کرکره برقی هوشمند

در این قسمت به این مسئله می‌پردازیم که خرید کرکره برقی هوشمند چه مزایایی برای شما دارد و چرا باید کرکره‌های قدیمی را کنار بگذارید.

امنیت بیشتر

اصلی‌ترین وظیفه کرکره تامین امنیت مغازه، فروشگاه و منزل شماست. حال کرکره برقی هوشمند امنیت بسیار بیشتری را به نسبت کرکره‌های نسل قبل برای شما فراهم می‌کند و خیالتان از امنیت اموالتان راحت خواهد بود.

سریع‌تر و راحت‌تر

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم برای باز و بسته کردن کرکره برقی هوشمند نیازی به وارد کردن نیروی انسانی نیست و با استفاده از یک ریموت به راحتی و در زمان کم کرکره شروع به حرکت می‌کند. البته زمانی که مشکل قطعی برق داشته باشید امکان استفاده از ریموت را ندارید اما با این حال امکان باز و بسته کردن کرکره به صورت دستی فراهم است و جای نگرانی نیست.

امنیت کرکره برقی هوشمند

عمر بیشتر

کرکره‌ برقی هوشمند به دلیل داشتن جنس بهتر به نسبت کرکره‌های مکانیکی عمر مفید بیشتری دارند و در مقابل شرایط جوی مختلف سازگارترند.

زیبایی

برخلاف کرکره‌های قدیمی که ظاهر زیبایی نداشتند، کرکره‌های نسل جدید در انواع رنگ‌ها ساخته می‌شوند و ظاهر زیباتری دارند. شما حتی می‌توانید روی بدنه کرکره برقی هوشمند لوگو و اطلاعات خود را چاپ کنید.

صدای کمتر

کرکره برقی هوشمند به نسبت مدل‌های قدیمی سر و صدای بسیار کمتری را ایجاد می‌کنند.

مجهز به حسگر مانع

حسگر مانع به این معنی است که وقتی یک جسم توسط چشمی کرکره برقی شناسایی بشود، به صورت هوشمند بسته شدن کرکره متوقف می‌شود.

اشغال فضای کمتر

کرکره برقی هوشمند بر خلاف درهای معمولی برای باز و بسته شدن فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

انواع کرکره برقی هوشمند

استفاده از کرکره برقی مخصوص به مغازه نیست. در حال حاضر انواع کرکره برقی با مصارف مختلف تولید می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

کرکره برقی مغازه

اگر قصد خرید کرکره برقی مغازه دارید باید به نوع تیغه، موتور و سایر مشخصات توجه کنید تا متناسب با نیاز خود و هزینه‌ای که می‌توانید انجام دهید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در کرکره برقی مغازه معمولا از تیغه‌های آلومینیومی استفاده می‌شود. این تیغه‌ها در کنار وزن خوبی که دارند کاملاً بی صدا هستند و امنیت بالایی را برای شما فراهم می‌کنند. بهترین موتور برای کرکره برقی مغازه نیز موتور توبولار است که عملکرد بسیار خوبی دارد.

کرکره برقی مغازه

کرکره برقی پارکینگ

از دیگر انواع کرکره برقی هوشمند، کرکره برقی پارکینگ است. تیغه مناسب برای این نوع کرکره‌ها تیغه‌های فوم‌دار است که از جنس آلومینیوم و فولاد هستند. موتور مورد استفاده در این نوع کرکره نیز غالبا از نوع ساید است. البته شما هنگام خرید کرکره برقی باید از متخصص این حوزه مشاوره بگیرید تا بسته به نیاز و هزینه بهترین کرکره برقی را  بتوانید تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به خرید حتما با متخصصین متین هوشمند تماس بگیرید.

کرکره برقی هوشمند فروشگاهی

در این نوع کرکره برقی از تیغه‌های پلی کربنات استفاده می‌شود و دلیل آن هم این است که به افراد اجازه می‌دهد داخل مغازه را ببینند. این تیغه‌ها امنیت بسیاری دارند و در برابر هرگونه ضربه مقاوم هستند. در کرکره برقی هوشمند فروشگاه‌ها معمولا از موتورهای قدرتمند ساید استفاده می‌شود.

جمع بندی و سوالات متداول درباره کرکره برقی هوشمند

مزایای استفاده از کرکره برقی هوشمند چیست؟

کرکره‌های برقی به نسبت کرکره‌های قدیمی امن‌تر، زیباتر، بی صداتر و راحت‌تر هستند که در نتیجه در کنار قیمت مناسب کیفیت خوبی را به شما ارائه می‌دهند.

قیمت کرکره هوشمند برقی چقدر است؟

پارامترهای مختلفی از جمله مساحت، ابعاد، نوع تیغه و موتور در تعیین قیمت کرکره برقی موثر هستند.

انواع مختلف کرکره برقی هوشمند چیست؟

کرکره‌های هوشمند امروزه مصارف مختلفی دارند. از این نوع کرکره‌ها معمولا در مغازه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، پارکینگ و فضاهای صنعتی استفاده می‌شود.

قیمت کرکره هوشمند بسته به جنس تیغه، موتور و ابعاد مورد نیاز شما متغیر است. جهت اطلاع از قیمت کرکره برقی مورد نظر خود با متین هوشمند تماس بگیرید. برای خرید کرکره برقی هوشمند ابتدا باید محل را بررسی کنید تا مواردی نظیر مساحت، ابعاد و مقدار تردد مشخص شود. پس از این کار، جهت فروش کرکره برقی با متخصصین متین هوشمند تماس بگیرید و کاربری مورد نیاز خود را مطرح کنید تا بهترین نوع کرکره برقی هوشمند متناسب با نیاز شما مشخص شود و سپس خرید خود را با خیال راحت از سایت ما با بهترین قیمت انجام دهید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *