سرویس کرکره برقی پارکینگ

در عصر حاضر تقریبا هر ساختمان یا فروشگاهی از مزیت‌های کرکره برقی استفاده می‌کند، این کرکره ها بدون نقص نیستند و مانند هر تجهیزات الکتریکی دیگری امکان فرسوده شدن دارند، لذا در این مطلب از متین هوشمند قصد داریم تا شما را با راه ها و روش های سرویس کرکره برقی پارکینگ آشنا کنیم تا خود نیز بتوانید تا حدودی از خرابی آنها جلوگیری و مراقبت کنید.

در ادامه با ما (متین هوشمند) همراه باشید تا به بررسی کامل سرویس کرکره برقی پارکینگ بپردازیم.

نحوه سرویس کرکره برقی پارکینگ

سرویس کرکره برقی پارکینگ را می‌توان جزو خدمات پس از فروش هر شرکت یا نصابی گذاشت، اما به هر حال بهتر است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید تا در صورت عدم دسترسی به متخصصان این زمینه از دانش خود برای پیدا کردن راه حل مناسب و رفع مشکل کرکره برقی خود استفاده کنید؛ توجه کنید برای هرگونه اطلاعات بیشتر یا مشاوره می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

4 سرویس کرکره برقی پارکینگ

۴ نکته آموزش سرویس کرکره برقی پارکینگ

  1. تمیز کردن کرکره پارکینگ

اغلب کرکره‌ها به دلیل تجمع بیش از حد گرد و غبار و کثیفی گیر می‌کنند یا به درستی بسته نمی‌شوند. اگر در یک منطقه بادخیز اقامت دارید، باید هر ۴ تا ۵ ماه یکبار آنها را کاملاً بشویید و این سه مرحله را دنبال کنید:

  • هنگام تمیز کردن کرکره را کاملا باز کنید.
  • با استفاده از شلنگ آب اسپری کنید.
  • از یک اسفنج و آب صابون برای پاک کردن آنها استفاده کنید.
  1. استفاده از روان کننده مناسب اتصالات

از محصولاتی که در آنها از چسب یا سیلیکون استفاده شده است برای سرویس کرکره برقی پارکینگ خود اجتناب کنید؛ چرا که این مواد می‌توانند کاتالیزور خوبی برای تجمع گرد و غبار و گل باشند. از فروشنده ابزار فروشی بخواهید تا محصولی ضد الکتریسیته ساکن به شما بدهد، سعی کنید از اسپری بر روی گیره‌ها و نقاط اتصال استفاده کنید؛ اگر به درستی و به طور معمول هر ۱ سال اینکار را انجام دهید میتوانید طول عمر کرکره خود را افزایش دهید.

  1. جلوگیری از مجاورت مستقیم با هوا

یکی دیگر از موارد سرویس کرکره برقی پارکینگ در صورتی است که خط و خشی روی کرکره شما ایجاد شده باشد، با استفاده از اسپری‌های مخصوص که می‌توانید از ابزار فروشی‌ها تهیه کنید، روی آنها را بپوشانید تا از اکسیده شدن برخی آلیاژهای موجود در تیغه کرکره جلوگیری کنید.

  1. روغن کاری بازه ایی برای سرویس کرکره برقی پارکینگ

یکی از راحت‌ترین کارهایی که هرکس برای سرویس کرکره برقی پارکینگ می‌تواند انجام دهد، روغن کاری تمامی اتصالات، چرخدنده‌ها، بلبرینگ‌ها، غلتک، فنرها، و لولاهای دستگاه به صورت بازه ایی می‌باشد. همچنین می‌توانید ریل کرکره برقی را نیز برای سهولت باز و بسته شدن کرکره روغن کاری کنید!

سرویس کرکره برقی پارکینگ چیست

مشکلات رایج سرویس کرکره برقی پارکینگ

در صورتی که به هر دلیلی عدم کارکرد خوب دستگاه را مشاهده نمی‌کنید، سعی کنید در وهله اول روش‌های ساده‌ای که در زیر آورده‌ایم بخوانید و بررسی کنید:

  1. مشکل سنسور کرکره: در حالی که کرکره در حال پایین آمدن میباشد و جلوی چشمی را بگیرید و اتفاقی نیافتد، چشمی شما یحتمل خراب بوده و باید با متخصص مناسب ارتباط برقرار کنید تا در امر سرویس کرکره برقی پارکینگ و نصب چشمی کرکره برقی راهنماییتان کند!
  2. مشکل ریموت: یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در صورت عدم توجه به آن هزینه‌های بی موردی صورت گیرد استفاده از ریموت خراب است یا ریموتی که باتری ندارد می‌باشد؛ پس هول نکنید و اقدامات اولیه را انجام دهید!
  3. خرابی ریسیور: ممکن است به دلیل گرمای زیاد، ریسیور شما نقص فنی پیدا کرده باشد، در اینصورت تنها یک متخصص حرفه‌ایی می‌تواند آنرا تشخیص دهد و برطرف کند. از موارد دیگر تداخل فرکانسی ریسیور‌های مجاور است که در اینصورت هم متخصص باید عمل کدگذاری دستگاه را دوباره انجام دهد.
  4. خرد شدن فنر دستگاه: در صورتی که صدای بلندی از دستگاه آمد این امکان وجود دارد که فنر موتور شما شکسته باشد و در اینصورت کرکره بالا یا پایین نخواهد رفت.

سرویس کرکره برقی

جمع بندی و سوالات متداول سرویس کرکره برقی پارکینگ

تمیز کردن کرکره پارکینگ، استفاده از روان کننده مناسب اتصالات، جلوگیری از مجاورت مستقیم با هوا، روغن کاری بازه ایی برای سرویس کرکره برقی پارکینگ از اقدامات ضروری میباشند

مشکلات رایج کرکره برقی پارکینگ چیست؟!

مشکل سنسور کرکره، خرابی ریسیور، خرابی ریسیور، خرد شدن فنر دستگاه و... از رایج‌ترین مشکلات موجود در کرکره‌ها می‌باشد.

در اینجا خلاصه‌ای از راه‌های ساده برای حفظ بهترین حالت کرکره‌های کرکره‌ای آورده شده است:

  • مراقبت و اصول نگهداری کرکره برقی پارکینگ را رعایت کنید.
  • هرگونه کثیفی، خاک یا گرد و غبار را از بین ببرید.
  • روغن کاری نواحی مورد نیاز مانند: غلتک ها، ریل، اتصالات، بلبرینگ ها و…
  • در استفاده از مواد تمیز کننده قوی مانند وایتکس خودداری کنید.
  • ماهانه کرکره برقی پارکینگ خود را گردگیری کنید.
  • از یک شلنگ برای پاشیدن آب روی آنها استفاده کنید.

در نهایت تیم متین هوشمند برای هرگونه نصب و سرویس کرکره برقی پارکینگ با سال‌ها تجربه و کارشناسان مجرب در خدمت شماست؛ در صورت نیاز می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید!

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *