کرکره برقی ارزان

فروش کرکره برقی ارزان مطمئنا یکی از جذاب‌ترین عناوینی است که مشتریان این دسته از تجهیزات اتوماسیون مبادی ورودی و خروجی به آن علاقه دارند. اما آیا واقعا امکان کرکره برقی ارزان و باکیفیت وجود دارد؟ چکار باید بکنیم تا کرکره برقی ارزان در بیاید؟ متین هوشمند در این مقاله قصد دارد تا به تک تک سوالات شما در رابطه با خرید کرکره برقی پاسخ دهد.

راهنمای خرید تیغه کرکره برقی ارزان قیمت

نیاز به گفتن نیست که هر وقت شما برای خرید کالایی به متخصصان آن مراجعه می‌کنید، به شما خواهند گفت که اگر محصولی با کیفیت می‌خواهید، باید برای آن هزینه کنید. با این حال این روزها هزینه‌ها و تورم کشور افزایش یافته و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن موارد مالی دیگر، در خریدهایی این چنینی عمل نمود.

به همین دلیل باید در خرید، با در نظر گرفتن نکات فنی لازم و صرفه‌جویی‌های به جا، بهترین انتخاب را برای خود در نظر گرفت. بنابراین، ما در اینجا قصد نداریم شما را به خریدن کرکره برقی‌های ارزان قیمت نامرغوب ترغیب کنیم؛ بلکه هدف، تنها تهیه کرکره برقی ارزان و اقتصادی است. برای این که بتوانید به چنین هدفی برسید، کافیست تا به چند نکته توجه کنید.

ساخت کرکره برقی با پایین ترین قیمت

یکی از راه‌هایی که می‌توانید کاری کنید تا کرکره برقی ارزان تمام شود، خرید کلیه‌ی قطعات و اجرا از تولیدکننده‌هایی‌ست که محصولات خو را به صورت تولید به مصرف عرضه می‌کنند. البته منظور ما تولید موتور کرکره برقی (که معمولا ساخت خارج است)، یا تیغه کرکره برقی (که محصول کارخانجات صنعتی انبوه‌ساز است) نیست؛ بلکه شرکت‌هایی می‌باشد که هم کرکره می‌فروشند هم قطعات آن را عرضه و نصب می‌کنند.

معیاب کرکره برقی ارزان

کرکره اتوماتیک همراه با نصب

همچنین برای ارزان‌تر تمام شدن کرکره اتوماتیک، می‌توانید کاری کنید تا کلیه مراحل انتخاب قطعات، خرید و نصب با یک شرکت باشد. به این ترتیب می‌توانید اطمینان حاصل کنید که با خرید و پرداخت هزینه‌های کرکره برقی به صورت یکجا، می‌توانید از تأمین‌کننده تخفیف خوبی بگیرید.

مشاهده لیست قیمت کرکره برقی

همچنین برای خرید کرکره برقی، بد نیست تا پیش از سفارش، لیست قیمت چند تا از فروشندگان کرکره برقی را بررسی و قیمت‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. به این ترتیب می‌توانید از فروشنده‌ای محصولات خود را بخرید که بهترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهند. فقط باید به این نکته دقت داشته باشید که قیمت محصولات مشابه را با یکدیگر مقایسه کنید. به این ترتیب، می‌توانید در نهایت بهترین کرکره را در عین ارزان بودن در اختیار داشته باشید!

عوامل مهم قیمت کرکره برقی و درب کرکره ای اتوماتیک ارزان

اما چه موضوعاتی در قیمت یک کرکره برقی مهم تر از بقیه هستند و می‌توانند بر هزینه آن اثر بگذارند؟ معمولا گفته می‌شود که عامل شماره یک در قیمت کرکره برقی ، ابعاد چارچوب پروژه است. با این حال، این اندازه چارچوب خود بر موارد دیگری اثر می‌گذارد. در اینجا ما به مهمترین مواردی خواهیم پرداخت که در قیمت یک کرکره برقی ارزان باید به آن‌ها توجه کنید.

قیمت تیغه کرکره برقی ارزان

یکی از عوامل مهمی که موجب می‌شود کرکره برقی ارزان برای شما دربیاید، تیغه های آن هستند. حتما در مقاله قیمت کرکره برقی که در همین وب سایت نوشته شده است، خوانده‌اید که تیغه‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانند در هزینه‌ی ان اثر بگذارند. در اینجا، با توضیحات بیشتری راجع به آن خواهیم داد.

قیمت تیغه کرکره برقی ارزان

وزن تیغه کرکره برقی

وقتی شما یک کرکره برقی هوشمند می‌خرید، فروشنده برای محاسبه هزینه‌ی آن، وزن کرکه را محاسبه خواهد نمود. به همین دلیل است که هزینه کرکره‌ها ارتباط مستقیمی با بزرگ‌تر بودن آن‌ها دارد. همچنین اگر تیغه‌های خود را پانچ (سوراخ) کنید، وزن تیغه‌ها کاهش یافته و کرکره برقی ارزان تر برای شما تمام خواهد شد.

البته یکی دیگر از راه‌هایی که برای خرید یک کرکره برقی ارزان وجود دارد، استفاده از تیغه‌های تک پل به جای چند پل و یا یک لایه به جای چند لایه است. با این حال باید دقت داشته باشید که در کاهش وزن کرکره برقی با این روش‌ها زیاده روی نکنید، زیرا ممکن است استحکام کرکره با مشکل مواجه شود.

کرکره برقی رنگی

همچنین برخی از افراد در خرید کرکره برقی ترجیح می‌دهند از تیغه‌های رنگی استفاده کنند. این تیغه‌ها بسیار زیبا بوده و جلوه ی خاصی به محیط شما می‌دهند. با این حال، برای این که کرکره برقی‌های شما ارزان باشند بهتر است از تیغه‌های سفید استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله چاپ روی کرکره برقی مراجعه کنید.

قیمت کرکره برقی شیشه ای

وقتی از کرکره برقی شیشه ای صحبت می‌کنیم، منظورمان واقعا شیشه‌های سیلیکاتی معمولی نیست. بلکه داریم از تیغه‌های شفاف از جنس پلی‌کربنات حرف می‌زنیم. تیغه‌هایی که به نام پلی‌کربناتی شناخته می‌شوند هم بسیار ایمن (مقاله: آیا کرکره برقی شفاف مقاوم است) و زیبا هستند و هم در کنار آن، تیغه‌هایی گران‌قیمت به شمار می‌روند. یعنی با آن‌ها نخواهید توانست کرکره برقی ارزانی داشته باشید.

دلیل مقاومت کرکره برقی شیشه ای نشکن ضد سرقت

موتور کرکره برقی ارزان

موتورهایی که برای کرکره‌ها استفاده می‌شوند، معمولا در سه نوع ساید، سانترال و توبولار هستند. در حقیقت خیلی وقت‌ها شما آزادی عمل خاصی برای انتخاب یکی از آن‌ها ندارید، بلکه شرایط محیطی شما را مجبور به انتخاب یکی از آن‌ها خواهد کرد.

قیمت بهترین موتور کرکره برقی

معمولا برای کرکره برقی‌های بزرگ یا پرتردد، باید از موتور کرکره برقی ساید، برای کرکره‌های عادی از موتور توبلار و برای کرکره برقی ارزان، از موتور سانترال استفاده کنید. البته عوامل دیگری هم در رابطه با موتور کرکره برقی باید مورد توجه قرار گیرند. برای اطلاعت بیشتر به لینک قبلی مراجعه کنید.

قیمت ریل کرکره برقی

یکی دیگر از مواردی که در کرکره برقی ارزان می‌تواند مهم باشد، یراق‌آلات و ریل‌های آن هستند. معمولا برای نصب کرکره برقی از پیش جای ریل کرکره قبلی وجود دارد. با این حال برخی اوقات این ریل باید تعویض شده یا از ابتدا در جای خود نصب گردد. مهمترین موضوعی که در قیمت ریل اثر گذار است، جنس آن می‌باشد. ریل‌های فولادی از ریل‌های آلومینیومی ارزان‌تر هستند، ولی دوام کمتری را نیز دارا می‌باشند.

تیغه کرکره برقی

قیمت کرکره برقی دست دوم

البته تمام راه‌هایی که برای ازان‌تر تمام شدن قیمت کرکره برقی وجود دارد، فنی نیستند. برخی ترجیح می‌دهند که برای تهیه کرکره برقی ارزان، به دنبال کرکره‌های دست دوم بگردند. وقتی صحبت از کرکره برقی ارزان می‌کنیم، منظور ما می‌تواند موتور دست دوم یا تیغه‌های دست دوم باشند. ما در متین هوشمند استفاده از تیغه‌های دست دوم را توصیه نمی‌کنیم. با این حال، موتورهای دست دوم در بازار رایج هستند. اگر هنوز برایتان سوال است که کرکره برقی دست دوم بخریم یا نه؟ می‌توانید با خواندن این مقاله، به جواب سوال خود برسید.

 کرکره برقی دست دوم

تنها نکته‌ای که باید در خرید محصولات دست دوم کرکره برقی ارزان به آن دقت کنید، این است که آن‌ها دیگر شامل گارانتی نمی‌باشند. بنابراین در صورت خرابی احتمالی، تمامی هزینه‌های تعمیر بر عهده‌ی خود شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله تعمیرات کرکره برقی در تهران مراجعه کنید.

فروش و نصب کرکره برقی ارزان در متین هوشمند

امیدواریم در انتهای این مقاله، به پاسخ سوالات خود رسیده باشید. برای تهیه کرکره برقی ارزان یا دریافت مشاوره تلفنی، می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. اگر سوال خاصی هم درباره فروش کرکره برقی داشتید، لطفا آن را در قسمت نظرات برای متین هوشمند بنویسید. در اسرع وقت به شما پاسخ داده خواهد شد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *