کرکره برقی دست دوم

پیش از هرچیزی باید بدانیم منظور از خرید کرکره برقی دست دوم یا کرکره برقی کارکرده، خرید یک محصول کهنه نیست! بخش عمده‌ای از مبلغی که شما برای خرید یک کرکره برقی می‌پردازید؛ هزینه موتور کرکره برقی است. 

تفاوت کرکره برقی نو و دست دوم 

بخش عمده‌ای از مبلغی که شما هنگام خرید کرکره برقی می‌پردازید بابت موتوری است که کرکره به کمک آن کار می‌کند. در نتیجه قیمت کم کرکره برقی مربوط به موتور آن است. در کرکره برقی دوست دوم اکثر اوقات موتور دست دوم و سایر قطعات مانند تیغه، نو هستند. البته تیغه‌های دست دوم نیز به فروش می‌رسد.

یکی از موارد قابل تامل هنگام خرید کرکره برقی دست دوم، بحث گارانتی است. گارانتی فقط شامل اجناس نو می‌باشد. بنابراین شما با خرید یک کرکره برقی کارکرده امتیاز گارانتی را از دست می‌دهید و در صورتی خرابی یا بروز هرگونه مشکلی، هزینه تعمیر تماماٌ به پای خود شما است.

خرید کرکره برقی دست دوم

عوامل موثر در قیمت کرکره برقی دست دوم 

همانطور که اشاره کردیم؛ یکی از مهم‌ترین عواملی که در تعیین قیمت کرکره برقی کارکرده تاثیر دارد؛ موتور آن است. برند موتور، قدرت موتور، میزان سالم بودن آن و غیره عوامل مثر در قیمت هستند. هرچه موتور کرکره برقی سالم‌تر باشد؛ به طبع قیمت بیشتری باید بپردازید.

هرچند که اکثر اوقات خریدارن برای کرکره برقی دست دوم از تیغه‌های نو استفاده می‌کنند؛ اما این موضوع صد در صد نیست و برخی از خریداران تیغه‌های دست دوم را ترجیه می‌دهند.

تیغه کرکرده برقی انواع مختلفی دارد. گالوانیزه، آلومینیوم و فولادی از رایج‌ترین تیغه‌های کاربردی در کرکره برقی است. هر کدام از این تیغه برای کاربری متفاوتی ساخته شده اند. بنابراین میزان تحمل و کارکرد آن ها با یک دیگر متفاوت است. در بین این سه تیغه، بیشترین قیمت متعلق به آلومینیوم است. بعد از گالوانیزه و فولادی در درجه‌های بعدی قرار دارند.

مورد بعدی که در قیمت کرکره برقی دست دوم تاثیر دارد؛ ابعاد و متراژ کرکره برقی است. 

هرچند که اغلب خرید و فروش کرکره برقی دست دوم بدون گارانتی انجام می‌شود؛ با این حال برخی از فروشگاه ها ضمانتی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند؛ در این صورت قیمت بیشتر می‌شود.

مزایای خرید و فروش کرکره برقی کار کرده

مسلما عمده‌ترین مزیت این نوع خرید و فروش، صرفه جویی در هزینه است. اما از جهات دیگری نیز می‌توان مزیت‌های خرید و فروش یک کرکره برقی دست دوم را بررسی کرد.

  • افزایش قدرت خرید در بین افرادی که تمایلی به هزینه‌های گزاف ندارند.
  • عدم رکود بازار
  • کاهش هزینه و صرفه جویی در مخارج غیر ضروری
  • توانایی انتخاب نوع موتور و تیغه با کمترین هزینه

کرکره برقی کارکرده

از کجا کرکره برقی دست دوم بخریم؟

خرید کرکره برقی کارکرده هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. با توجه به شرایط پاندمی بهتر است از رفتن به بازار خودداری کنید و به راحتی از طریق فروشگاه‌های آنلاین خرید خود را انجام دهید.

فرق نمی‌کند قصد خرید دارید یا فروش، اکثر سایت به کمک کارشناسان خود تمام نکات لازم هنگام خرید کرکره برقی به شما می‌گویند. برخی از سایت‌ها با تهیه یک فرم برای خریداران و فروشندگان سعی می‌کنند خرید را برای آسان و لذت بخش کنند. در این فرم‌ها سوالاتی از قبیل ذکر نوع تیغه، ابعاد و متراژ، نوع موتور، ایرادهای موجود و غیره پرسیده شده است. شما با پر کردن این فرم‌ها می‌توانید کرکره برقی دست دوم بخرید و یا کرکره برقی کارکرده خود را به فروش برسانید.

جمع بندی و سوالات متداول کرکره برقی دست دوم

در این مقاله آموختیم، کرکره برقی دست دوم بیشتر برای مغازه‌ها یا پارکینگ‌ها کاربرد دارد می شود. اولین نکته‌ای که در هنگام خرید کرکره برقی دست دوم باید به آن توجه کرد، کیفیت لت‌‌ ها می‌باشد. دقت کنید که از لت‌های ساخته شده با ضایعات آلومینیومی، در کرکره برقی استفاده نشده باشد، زیرا باعث شکستگی زود هنگام لت‌ها در محل اتصال نیز می‌شود.

بنابراین اگر یک شخصی، قیمت کمتری به شما پیشنهاد داد، بهتر است که بدانید، از تیغه‌های بی‌کیفیت و سبکی، ممکن است که استفاده کرده باشد که سبک هستند و در اثر هر ضربه‌ای، فرورفتگی می‌توانند ایجاد کنند. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه متین هوشمند تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

آیا خرید کرکره برقی دست دوم، با گارانتی می‌باشد؟

اگر به دنبال خرید کرکره برقی دست دوم هستید مطمئن باشید هیچ جایی به شما قرار نیست که، یک کرکره برقی دست دوم باکیفیتی را، همراه با گارانتی به شما تحویل بدهند. بنابراین پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان به دنبال یک کرکره برقی دست دوم نباشید. مگر آنکه جنس، کیفیت و گارانتی برایتان بی‌اهمیت باشد. اما اگر به دنبال یک کرکره برقی هستید که گارانتی داشته باشد و متریال با کیفیتی را در خود داشته باشد، متین هوشمند در این زمینه به شما می‌تواند کمک شایانی بکند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ دیدگاه

    • این موضوع بستگی به این داره که از کجا میخواید کرکره برقی رو خریداری کنید. همچنین باید اطلاعات کافی در رابطه با اجزا کرکره برقی داشته باشید یا در نهایت یک شخص حرفه ای رو با خودتون برای خرید این سازه ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *