کرکره برقی ضد سرقت

با ارائه مقدمه‌ای اهمیت خرید کرکره برقی ضد سرقت را برای شما بیان می‌کنیم. در فرهنگ ما ایرانی‌ها از قدیم گفته‌اند که مالَت را بچسب؛ همسایه‌ات را دزد نکن. اقدامات امنیتی برای حفظ جان و مال، پیشینه‌ای تاریخی دارد. همیشه افراد در تلاش بوده‌اند؛ که مال و عزیزان خود را از گزندهای خارجی حفظ کنند. متداول‌ترین روشی که برای این امر استفاده می‌شده است ایجاد حفاظ‌هایی در محل کسب، خانه و اطراف دیگر اموال برای جلوگیری از دسترسی دیگران به این اموال بوده است.

همان‌طور که احتمالاً به خاطر دارید؛ در گذشته صاحبان کسب‌وکار، هنگامی‌ که در محل کار حاضر نبودند با استفاده از حفاظ‌ های فولادی و آکاردئونی و قفل‌کردن آن، مسیر دسترسی به محل کسبشان را مسدود می‌کردند. باز و بسته کردن این کرکره‌ها کار پرمشقتی بود؛ به‌ویژه که بعد از گذشت چند وقت به‌قدری این کرکره‌ها سفت می‌شدند که بستن و باز کردن آن‌ها به‌اندازه یک روز کاری از کاسبان انرژی می‌گرفت.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع کرکره‌های برقی در دسترس عموم قرار دارند؛ که علاوه بر آن‌که امنیت بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند. زحمات کمتری نیز نسبت به نسل قدیمی دارند. یک نوع از این کرکره‌ها، کرکره‌ برقی ضد سرقت است. تقویت‌ها و فناوری که در ساخت کرکره‌ برقی ضد سرقت استفاده شده است، شرایطی را فراهم کرده که در طی آن آسیب رساندن و خم کردن این نوع کرکره‌ها تقریباً غیرممکن است.

اگر شما هم به دنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید؛ این مقاله را مطالعه بفرمایید. در ضمن برای مشاوره نصب و قیمت کرکره برقی ضد سرقت می‌توانید با کارشناسان متین هوشمند تماس بگیرید.

خرید کرکره برقی ضد سرقت

در تهیه کرکره‌ برقی ضد سرقت باید به چه مواردی دقت نمود؟

کرکره‌ برقی ضد سرقت را می‌توان در محل‌های مختلفی مانند کرکره برقی پارکینگ ، کرکره برقی مغازه ، کرکره پنجره و خانه استفاده نمود. بسته به محل استفاده و کاربردی که متقاضی در نظر دارد می‌توان عوامل مختلفی را برای این منظور در نظر داشت. اما عوامل مهمی که بیشتر در محافظت و کارایی محصول نقش دارند شامل موارد زیر می‌شود:

  • باکس کنترل
  • تیغه‌های کرکره برقی
  • ریل‌های مورد استفاده
  • موتور کرکره برقی ضد سرقت
  • قوطی کرکره برقی ضد سرقت
  • پلیت مورد استفاده در کرکره برقی
  • تعمیر و نگهداری آسان کرکره برقی ضد سرقت
  • لوله‌ای که در وسط کرکره برقی تعبیه‌ شده است.
  • در نظر گرفتن برق اضطراری برای زمانی که برق قطع می‌شود.

در میان موارد بالا تیغه‌ها و موتور کرکره برقی ضد سرقت نسبت به دیگر موارد، از اهمیت بیشتری برخوردار است. که در انتخاب و نصب این کرکره‌ها باید به بعضی موارد بیشتر دقت نمایید. از این‌ رو در ادامه این دو مورد را به‌ صورت جداگانه همراه شما بررسی می‌کنیم.

موتور کرکره برقی ضد سرقت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

موتور مورد استفاده یکی از موارد مهم در کارایی و هزینه‌های مربوط به کرکره برقی ضد سرقت می‌باشد. به همین خاطر در انتخاب موتور باید به موارد زیر دقت کافی داشته باشید:

  • میزان باز و بسته شدن درب موردنظر، به‌طور مثال درب‌های پارکینگی خیلی بیشتر از درب‌های فروشگاه باز و بسته می‌شوند.
  • ابعاد موتور و فضایی که موتور برقی اشغال می‌کند؛ این مورد می‌تواند در ظاهر و زیبایی در شما تاثیر گذار باشد.
  • برند و گارانتی تعمیر موتور مورد استفاده به‌نوعی تضمین کیفیت این موتورها می‌باشد و خیال شما را بابت تعمیرات راحت می‌کند.
  • قدرت، توان و آمپر مورد نیاز برای موتورهای برقی می‌تواند تأثیر زیادی بر کارایی و هزینه‌های جانبی آن‌ها داشته باشد.

در انتخاب تیغه‌های کرکره برقی ضد سرقت باید به چه مواردی دقت داشت؟

مورد دیگری که در انتخاب کرکره برقی ضد سرقت تأثیر بسزایی دارد تیغه‌های کرکره می‌باشد. در انتخاب تیغه کرکره برقی مسئله‌ای که بسیار اهمیت دارد، جنس موادی است که تیغه‌ها از آن تهیه‌شده‌اند. مواد مورد استفاده برای تولید تیغه‌ها به شرح ذیل می‌باشد:

  • فولاد ضد برش، این ماده بهترین کاربری را برای تهیه کرکره برقی ضد سرقت دارد. اما قیمت آن نیز بالاتر است.
  • تیغه‌های آلومینیومی، این ماده در ضخامت‌های بالا و به‌صورت چندلایه برای تهیه تیغه‌ها استفاده می‌شود.
  • انواع تیغه‌های فولادی، این مواد به علت عمر و دوام کمتر زیاد توصیه نمی‌شوند.

هزینه کرکره برقی ضد سرقت

هزینه‌های کرکره برقی ضد سرقت

قیمت کرکره برقی را نمی‌توان به‌طور دقیق برآورد کرد چراکه در وهله اول درب‌های مکان‌های مختلف ابعاد مختلفی دارند و در وهله‌ی بعد انتخاب جزئیات و تجهیزات مختلف می‌تواند به‌طورکلی قیمت را تغییر دهد. هم‌چنین شما باید مقداری هزینه نیز برای سرویس‌های دوره‌ای در نظر بگیرید.

اما اگر شما قصد خرید و نصب کرکره‌های برقی ضد سرقت را دارید، نگران نباشید چرا که کارشناس ما در شرکت متین هوشمند، در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره مناسب، شما را در انتخاب بهترین تجهیزات بر اساس بودجه‌ی شما راهنمایی کنند.

مطالعه بیشتر: رفع صدای کرکره برقی

کلام پایانی

امروزه امنیت، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد است. یکی از روش‌های تأمین امنیت محل‌های مسکونی و تجاری استفاده از کرکره برقی ضد سرقت است. این کرکره‌های امنیت و راحتی فراوانی را برای افراد ایجاد می‌کنند. اما در انتخاب کرکره برقی ضد سرقت باید موارد متعددی مانند موتور و تیغه مناسب را در نظر داشته باشید. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود قبل از خرید کرکره برقی با کیفیت با مشاوران کارکشته شرکت متین هوشمند که در زمینه تعمیرات و خرید و فروش کرکره برقی فعالیت می‌کنند مشورت نمایید.

۴/۵ - (۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *