تعمیرات سایبان برقی، موضوعی می‌باشد که نیازمند تخصص و دانش فنی می‌باشد و کار هر فردی نیست. ممکن است بخش‌هایی نظیر موتور الکتریکی در سایبان برقی دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. متین هوشمند با بیشتر از یک دهه سابقه و فعالیت در زمینه تولید و تعمیرات سایبان برقی، درهای اتوماتیک و خرید کرکره برقی می‌تواند راهنمای مناسبی برا شما باشد.

تعمیرات سایبان برقی

تعمیر انواع سایبان برقی چگونه انجام می شود؟

در تعمیرات انواع سایبان برقی در مکان‌های مختلف تنها چند عنصر اصلی وجود دارند. عوامل خرابی سایبان برقی شامل موتور، اسکلت و چادر سایبان برقی می‌شوند. موتورهای سایبان برقی در دو نوع توبلار و ساید بیشتر مورد استفاده هستند. در این بین موتور توبلار برای تعمیر با مشکلات بیشتری روبرو است؛ زیرا دسترسی کامل به جزئیات این موتور وجود ندارد. در نتیجه در خرید سایبان برقی موتور ساید را انتخاب کنید تا در آینده برای تعمیرات به مشکل برخورد نکنید.

در مورد اسکلت سایبان برقی لازم است ذکر کنیم که دو نوع آلومینیومی و فولادی در بازار وجود دارند. احتمال خرابی اسکلت سایبان در شهرهای مربوط در شمال و جنوب کشور، بیشتر است. میله‌های فولادی در مناطق مرطوب زودتر زنگ می‌زنند و از کارایی خارج می‌شوند. توصیه تیم ما این است که برای تعمیر سایبان برقی خود، اسکلت آلومینیومی را جایگزین کنید.

بخش دیگر  تعمیر سایبان برقی، به چادر آن برمی‌گردد. در بسیاری از اتفاقات غیرمنتظره امکان خرابی چادر سایبان برقی شما وجود دارد. برای جایگزین کردن چادر سایه‌بان خود می‌توانید از سه جنس PVC، برزنت و ترانزیتی استفاده کنید. در این بین چادرهای برزنتی در مقابل آفتاب، زودتر رنگ خود را از دست می‌دهند. پیشنهاد ما استفاده از چادرهای PVC برای سایبان برقی است.

دسته بندی انواع تعمیرات سایبان برقی

انواع زیادی از تعمیرات برای سایبان برقی وجود دارند. تعمیرات همان گونه که در موارد بالا ذکر کردیم، تعمیرات سایبان برقی به تعمیرات موتور، اسکلت و چادر آن بر می‌گردد. ممکن است سایبان برقی در منزل، پارکینگ ماشین و یا مغازه‌ها به مشکل بخورد و کار کند. در بخش زیر به مواردی از تعمیرات سایبان اشاره می‌کنیم.

تعمیرات سایبان برقی مغازه

مغازه‌ها، مکان‌های تجاری معمولا از سایبان‌ها برای زیبایی، محافظت در برابر باران و همچنین نور خورشید و موارد این چنینی استفاده می‌کنند. اگر بنابه دلایلی نیاز به تعمیرات سایبان برقی به وجود بیاید، بهترین کار تماس با شرکت یا شخص متخصص دز این زمینه می‌باشد.

  • تعمیرات سایبان چتری

هنگام رفتن به کافی شاپ یا رستوران‌ها، می‌توانید انواع سایبان‌های چتری را مشاهده کنید. بسته به نوع محیط، این نوع سایبان‌ها می‌توانند ثابت یا متحرک باشند. ممکن است هنگام باز و بسته شدن، تنظیم نبودن قسمت بالایی سایبان و غیره مشکلاتی به وجود بیاید که به تعمیرات سایبان احتیاج باشد. همچنین شما می‌توانید در رابطه با سایبان چتری برزنتی اطلاعات مفیدی کسب کنید.

سایبان برقی حیاط منزل

تعمیر انواع سایبان برقی با کمترین هزینه

با توجه به هزینه بالای قطعات سایبان برقی دغدغه شما قطعا هزینه تعمیرات آن می‌باشد. اگر در انتخاب اولیه سایبان خود دقت کافی داشتید و از جنس سایبان برقی خود مطمئن هستید، لازم نیست نگران هزینه تعمیر سایبان برقی باشید. اما اگر برای خرید اولیه سایبان برقی خود، اطلاعات کافی نداشتید، اکنون می‌توانید به مجموعه‌های متخصص برای تعمیر سایبان برقی خود مراجعه کنید. مجموعه‌های معتبر با متخصصان مجرب، قطعا بهترین کیفیت کار را در اختیار شما قرار می‌دهند.

قیمت سایبان برقی

بسته به نوع شرکت، قیمت سایبان برقی می‌تواند مختلف باشد. نوع خود سایبان مانند: سایبان چتری، سایبان برقی، سایبان بازویی، کلاسیک و امثال این‌ها، نیز تاثیر مستقیمی در رنج قیمت آن دارد. در بحث تعمیرات، با توجه به میزان آسیب وارد شده، قیمت تعمیر آن مشخص می‌شود.

با توجه به اینکه قطعات سایبان‌ها گران می‌باشند، چه برای خرید و چه برای تعمیر، خیلی مهم می‌باشد که از کدام شرکت سرویس می‌گیرید. برای تعمیرات و خرید سایبان برقی ارزان در تهران، شرکت متین هوشمند تمامی خدمات مربوط به تعمیرات سایبان برقی را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

مطلب پیشنهادی: سایبان باغی

نحوه تعویض پارچه سایبان به چه صورت است؟

نکته مهمی که در این بین و در رابطه با جنس پارچه سایبان برقی باید به آن اشاره کنیم این است که، جنس آن می بایست سخت و مقاوم باشد. پارچه نقش مهمی را در این سازه ایفا می کند؛ چراکه باعث ایجاد سایه مطلوبی می شود که می توان در تمام طول سال از آن بهره گرفت و در کمال آرامش و حال خوب، از سایه آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که، این سازه مقاومت قابل توجهی در برابر طوفان، باد و باران دارد و همچنین از تابش مستقیم نور خورشید و اشعه های آن جلوگیری می کند. توجه داشته باشید؛ در مواردی نیز ممکن است از پارچه سایبان شما دچار پارگی و یا شکنندگی شده باشد، در چنین شرایطی، قدرت پارچه برای محافظت از شما در برابر اشعه های خطرناک خورشید (مانند اشعه UV) ناچیز خواهد بود.

اینجاست که شما نیاز به تعویض پارچه سایبان برقی خواهید داشت. را تعویض پارچه باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک پیچ پلی کورد، پارچه را به لوله رول وصل کرده است؛ آن را بردارید.
  • توجه داشته باشید که در هر دو طرف انتهایی، پیچ وجود دارد که باید برداشته شود.
  • در ادامه این فرایند، به کمک یک نفر نیاز دارید. بعد از اینکه پیچ را برداشته اید، یکی از شما پارچه را در انتهای آن نگه داشته و نفر دیگر لوله غلتکی سایبان را برداشته و از پارچه دور شود.
  • حال شما می توانید پارچه سایبان برقی خود را تعویض کند.

نحوه تعویض پارچه سایبان به چه صورت است؟

تعمیرات سایبان برقی در تهران

مشکلاتی که برای سایبان برقی ممکن است بوجود بیاد، مربوط به موتور، اسکلت، چادر و موارد این چنینی می‌باشد. تعمیرات سایبان برقی در تهران باید توسط متخصصین کارآمد در این حوزه انجام شود چراکه این کار بسیار فنی بوده است. شرکت‌های بسیار متعددی برای تعمیرات سایبان برقی در تهران وجود دارند. اما کدام یک باید انتخاب شود؟

شرکتی که برای تعمیرات سایبان برقی در تهران انتخاب می‌شود باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد. زمان بندی و ارائه کار با کیفیت دو عامل مهم در این حوزه می‌باشند. علاوه بر آن ارائه جدول زمان بندی از روند کار نیز عاملی می‌باشد که می‌تواند بهترین شرکت تعمیرات سایبان برقی در تهران را نسبت به بقیه متمایز کند. شما می‌توانید در صورت بروز هر مشکلی در سایبان برقی منزل، پارکینگ و یا مغازه خود، با متخصصان متین هوشمند در ارتباط باشید.

سوالات متداول

چه علتی می‌ تواند باعث عدم کارکرد سایبان برقی شود؟

دلایلی مانند خرابی موتور، خرابی سیم‌ ها و اتصالات، عیب در کنترل کننده برقی یا مشکل در سنسورهای سایبان می‌ توانند باعث عدم کارکرد سایبان برقی شوند.

هزینه تعمیر سایبان برقی چقدر است؟

هزینه تعمیر سایبان برقی بستگی به نوع خرابی و میزان آسیب وارده دارد. همچنین، هزینه قطعات یدکی و هزینه کار تعمیراتی توسط تکنسین نیز تأثیرگذار است.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *