قیمت کرکره برقی

اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را پیش از خرید کرکره برقی به خود معطوف کند، قیمت کرکره برقی است. در دنیای امروز، هر مالک و حتی ساکن املاک تجاری، مسکونی و غیره نسبت به خرید و استفاده از انواع کرکره برقی، متمایل هستند. به همین دلیلف اطلاع از قیمت کرکره برقی برایسان از اهمیت بالایی برخوردار است. در بحث قیمت کرکره برقی به عوامل زیادی می‌توان اشاره کرد. قیمت کرکره برقی با توجه به نوع آن (کرکره پارکینگ، کرکره برقی مغازه و غیره) و جنسی که ساخته شده، متفاوت است و عوامل مختلفی مانند مشخصات موتور کرکره، تیغه‌ها، یراق‌آلات و حتی چارچوب دهنه، در تعیین قیمت موثر هستند.

در ادامه این مقاله از متین هوشمند سعی داریم به اختصار راجع به تک تک عوامل تاثیر گذار بر قیمت کرکره برقی اشاره کرده و اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم. با این وجود، اگر تنها مایل به کسب اطلاعات در یکی از این موارد هستید، می‌توانید از لیست پایین، به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید. همچنین جهت اطلاع از آخرین قیمت‌ها و خرید و فروش کرکره برقی، با مشاورین ما (۰۹۱۲۳۰۱۸۹۸۶) در ارتباط باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید: نمایش

قیمت کرکره برقی (فرمول محاسبه هر متر مربع)

نوع کرکره

قیمت

پک کامل کرکره برقی برند آکرول
همراه با موتور و نصب کامل

هر متر مربع ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
(زیر ده متر مریع)
پک کامل کرکره برقی برند آکرول
همراه با موتور و نصب کامل

هر متر مربع ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
(بالای ده متر مربع)

پک کامل کرکره برقی برند آلما
همراه با موتور

هر متر مربع ۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان
(بدون هزینه نصب)

پک کامل کرکره برقی برند آلبا
همراه با موتور

هر متر مربع ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
(بدون هزینه نصب)

قیمت کرکره برقی با توجه به فرمول زیر محاسبه می شود:

  • قیمت تیغه کرکره برقی: قیمت روز تیغه کرکره برقی * مساحت دهنه
  •  موتور کرکره برقی: نوع موتور کرکره برقی * مساحت کل * وزن تیغه
  • هزینه شفت: نوع لوله ( نوع ۸ و ۱۱) * قیمت روز لوله * عرض دهنه
  • هزینه نصب و آهن کشی: اندازه دهنه * قیمت تیغه در هر متر مربع
  • هزینه آهن کشی: قیمت روز آهن و متعلقات آهن

قیمت کرکره برقی = (قیمت تیغه کرکره برقی + قیمت موتور کرکره برقی + هزینه شفت + هزینه نصب + هزینه آهنکشی + کرایه حمل تا محل اجرای پروژه)

فرمول محاسبه قیمت کرکره برقی

خرید کرکره برقی چه مزیتی دارد؟

خرید کرکره برقی دارای مزایای بسیار زیادی است. از جمله این موارد، عبارت است از:

  • تامین امنیت و پیشگیری از سرقت: هنگام استفاده از درب‌های قدیمی، فرد حتما می بایست از ماشین پیاده شده تا بتواند درب را باز و یا بسته کند؛ اما با خرید کرکره برقی، این مشکل برطرف شده و تنها با استفاده از یک ریموت، می‌توان این کار را انجام داد.
  • استفاده راحت، قیمت مناسب و نصب سریع: همچنین شایان ذکر است که، اگر نصب آن توسط کارشناسان متخصص انجام شود، تا مدت زیادی نیازی به پرداخت هزینه‌های تعمیر و نگهداری نمی‌باشد.
  • علاوه بر بالا بردن سطح امنیت، خرید کرکره برقی می‌تواند با عنوان عایق سرمایشی و یا حرارتی نیز عمل کند. به دلیل نصب بر روی هر مکانی، به عنوان نمونه در فصول سرد سال، می‌توان با خرید کرکره برقی، از سرمازدگی گل و گیاه در بالکن جلوگیری کرد.
  • مزیت دیگر خرید کرکره برقی این است که دارای سیستم برق اضطراری یا همان UPS می‌باشد. هنگامی که برق قطع می‎‌شود، این سیستم از خرابی قطعات و افتادن ناگهانی کرکره جلوگیری می کند.

مطلب پیشنهادی: سایبان باغی

عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی

به طور خلاصه، مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتورها در قیمت کرکره برقی شامل موارد زیر است:

  • نوع موتور کرکره برقی: (موتور توبولار – موتور ساید- موتور سانترال)
  • نوع تیغه: (تیغه آلومینیومی – تیغه فولادی – تیغه گالوانیزه – تیغه شفاف – تیغه آلومینیومی فابریک استاندارد)
  • اندازه متراژ و طول دهنه
  • نوع کاربری و محل نصب

تاثیر نوع موتور در قیمت کرکره برقی

موتور کرکره برقی، اصلی‌ترین عامل در قیمت کرکره برقی است. موتورهای مورد استفاده معمولا به سه نوع توبلار، ساید و سانترال تقسیم می‌شود. درباره‌ این موضوع به تفصیل در مقاله‌ موتور کرکره برقی صحبت کرده‌ایم. اگر بخواهیم به شکل خلاصه درباره آن، نکاتی را مطرح کنیم، این موارد قابل اشاره‌اند:

مهم‌ترین موضوع در افزایش قیمت کرکره برقی، حین جا‌به‌جایی کاربری از موتورهای توبلار به ساید اتفاق می‌افتد. در کرکره‌های کوچک و سبک که نیازمند گشتاور اعمالی کمتر از ۳۰۰ نیوتن‌متر جهت بلند شدن هستند، می‌توان از موتور توبلار غیرصنعتی استفاده نمود. البته این موتورها نباید در طول روز به دفعات باز و بسته شوند؛ زیرا ممکن است در اثر فشار بالا، استهلاک آنان افزایش یابد.

در کرکره‌های سنگین‌تر، شما میان موتور کرکره برقی توبلار صنعتی و یا ساید، می‌توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید. معمولا برای انتخاب میان موتورهای ساید و توبلار صنعتی، ترجیح به بهره‌گیری از نوع ساید است. مزیت‌های موتورهای ساید به ترتیب زیر می‌باشد:

  • به راحتی سرویس و تعمیر می‌شوند.
  • استهلاک پایینی دارند.
  • در شرایط سخت به خوبی عمل می‌نمایند.
  • امکانات اضافه‌ای همچون برق اضطراری نیز تنها در این مدل فراهم می‌باشند.

تاثیر نوع موتور در قیمت کرکره برقی

ارزان ترین قیمت موتور کرکره برقی کدام است؟

در کنار این دو مدل، مدل‌های موسوم به سانترال هم از گذشته مطرح هتسند. موتور سانترال؛ نوع ابتدایی از موتورهایی است که برای اتوماسیون کرکره‌های سینوسی استفاده می‌شد. این نوع موتور باید درون شفت، کار گذاشته شود. به همین علت، سه نقطه ضعف بزرگ دارد. این نقاط ضعف شامل موارد زبر هستند:

  • تعمیر این موتورها به دلیل در دسترس نبودن آن‌ها، به شدت دشوار است؛ زیرا برای هر بار معاینه، شفت باید به طور کامل باز شود.
  • این موتورها به دلیل نبودن در معرض هوای آزاد، می‌توانند به سرعت با افزایش دما رو به رو گردند. بدیهی است که چنین وضعیتی باعث افزایش استهلاک و خرابی این موتورها خواهد شد.
  • آخرین نقطه ضعف این موتورها، بالا بودن احتمال صدمه زدن آن به تیغه کرکره است. در موارد زیادی دیده شده است که به دلیل عدم رگلاژ درست موتور، چرخ دنده‌های آن روی کرکره خط انداخته‌اند.

به همین دلایل، توصیه می‌گردد که از این موتور در مصارف محدودی استفاده شود. مهم‌ترین این موارد در موقعیت‌هایی است که هدف اصلی ما، کاهش هزینه‌های قیمت کرکره برقی تا حد ممکن است؛ مثلا برای زمانی که قصد داریم کرکره‌ کم‌کاربرد خود را، بدون تعویض تیغه‌ها، مجهز به موتور محرکه کنیم.

پیشنهاد می‌شود؛ مقاله تعمیرات موتور کرکره را مطالعه بفرمایید.

تاثیر کشور سازنده موتور در قیمت کرکره برقی

آخرین نکته‌ قابل اشاره در قیمت موتور کرکره برقی، کشور تولید کننده‌ آن است. موتورهای موجود در بازارT یا از کشورهای اروپایی وارد می‌شوند و یا از محصولات ساخته شده در چین هستند. توصیه‌ کلی عرضه‌کنندگان این تجهیزاتT استفاده از موتورهای چینی است. برای این موضوع دو دلیل ذکر کرده‌ایم:

  1. اول این است که موتورهای اروپایی معمولا نیاز به استفاده از برق سه فاز صنعتی دارند که شاید در همه‌جا در دسترس نباشد.
  2. دوم، آن که این موتورها به شدت گران بوده و خدمات پس از فروش خوبی نیز ندارند. در حقیقت، انتخاب موتور کرکره اروپایی می‌تواند به یک جهش در قیمت کرکره برقی شما بینجامد.

برای تهیه‌ محصول مطمئن و دارای گارانتی، بهتر است تا با نمایندگی‌های معتبر همکاری نمایید. ما در واحد فروش کرکره برقی متین هوشمند، آماده هستیم تا نسبت به مشاوره رایگان و اعلام قیمت‌ها (قیمت کرکره برقی، قیمت موتور کرکره برقی و غیره) پاسخگوی تماس‌های شما عزیزان باشیم.

تاثیر جنس تیغه در قیمت کرکره برقی

دومین موضوع مهم در قیمت کرکره برقی را باید تیغه‌های آن دانست. اگر موتور کرکره برقی را قلب این دستگاه در نظر بگیریم، تیغه‌ها بدن آن محسوب می‌شوند. این تیغه‌ها ممکن است خود، مشخصات خاص و ویژه‌ای داشته باشند. این مشخصات در جنس آن‌ها و یا مشخصات فیزیکی آن‌ها نهفته است. به طور مثال، یکی از مشکلاتی که صاحبان کرکره برقی با‌ آن رو به رو هستند، شکستگی کرکره در اثر فشار زیاد و یا ضربه است. این موضوع می‌تواند با چند ویرایش ساده در ساختار این قطعات حل شود.

تاثیر جنس تیغه کرکره برقی در قیمت
علاوه بر قیمت خرید کرکره برقی، باید همچنین به هزینه نصب و خدمات پس از فروش توجه کنید.

این ویراش، اضافه کردن لایه‌های بیشتر به تیغه، ایجاد پل میان این لایه‌ها و حتی پر کردن آن با خمیرهای شیمیایی و کامپوزیتی مناسب است. علاوه بر این، افزایش عرض تیغه کرکره برقی هم در قیمت کرکره برقی ما به شدت اثر می‌گذارد. اگر بخواهیم هدف از اضافه کردن این مشخصات را شرح دهیم، باید در یک کلام، به بهبود خاصیت الاستیسیته اشاره کنیم. (الاستیسیته یک ویژگی فیزیکی جامدات است که بیان می‌کند، این قطعه تا چه حد می‌تواند تحت فشار تغییر شکل دهد، بدون آن که دفرمه شده و یا به نقطه‌ غیر قابل بازگشت برسد.)

این تیغه‌ها را نیز می‌توان به سه دسته تقسیم‌بندی کرد:

  • تیغه‌های کرکره برقی ارزان فولادی

تیغه‌های کرکره برقی از جنس فولادی، اقتصادی‌ترین نوع تیغه‌های مورد استفاده در این ماشین‌آلات هستند. این تیغه‌ها از جنس فولاد گالوانیزه می‌باشند. فولاد گالوانیزه، از روکش کردن قطعات فولاد با فلز روی، به کمک فرايند‌های شیمیایی به دست می‌آید. این تیغه‌ها ممکن است در رنگ‌های گوناگون عرضه گردند (رنگ‌های مختلف، تاثیری روی قیمت کرکره برقی ندارد) . این تیغه‌ها در برابر ضربه و یا ورود زوری، مقاومت بالایی دارند. با این وجود، تیغه فولادی نقطه ضعفی هم دارد که استهلاک بالای آن است. همچنین این تیغه‌ها، عایق خوب حرارتی نیز به شمار نمی‌روند.

  • تیغه‌های کرکره برقی با کیفیت آلومینیومی

رایج‌ترین و محبوب‌ترین تیغه‌های مورد استفاده در کرکره برقی، تیغه‌های آلومینیومی می‌باشند. این تیغه‌ها را باید نقطه‌ی تعادل میان مزیت‌های تیغه‌های گران‌قیمت و اقتصادی بودن تیغه‌های فولادی دانست. به همین علت، این نوع تیغه، انتخاب اول بسیاری از کاربران این تجهیزات به شمار می‌رود. خود تیغه‌های آلومینیومی می‌توانند ویژگی‌های متعددی داشته باشند که در قیمت کرکره برقی اثر قابل توجهی داشته باشند.

این تیغه‌ها در حقیقت از شمش‌هایی موسوم به بیلت ساخته می‌شوند. بیلت‌های رایج مورد استفاده شامل سه دسته‌ی ۶۰۶۳، سرشاخه بازیافتی می‌باشند. بیلت ۶۰۶۳ باکیفیت‌ترین تیغه‌ها محسوب گردیده که از آلیاژ آلومینیوم با خلوص بالا و عناصری مانند منگنز و سیلیسیم بهره می‌برد. این تیغه به نام فابریک نیز شناخته می‌گردد. در کنار این نوع، بیلت‌های سرشاخه نیز مطرح هستند.

این بیلت‌ها در حقیقت، از برگردانده شدن اضافات شمش‌های بیلت پیشین به خط تولید تهیه گشته‌اند. این کار باید با بازگرداندن این اضافات به کوره قوس الکتریکی انجام پذیرد. بدیهی است که فلز به دست آمپه کیفیت نمونه اصلی را نخواهد داشت. با این وجود، همچنان این بیلت کیفیت بالایی دارد. در نهایت نیز بیلت‌های بازیافتی وجود دارند که از بازیافت ضایعات آلومینیوم به دست می‌آیند. نوع اخیر از کمترین سطح کیفیت برخوردار است و استفاده از آن به هیچ عنوان توصیه نمی‌گردد.(قیمت کرکره برقی با این تیغه کمتر و ارزان تر است)

موضوع دیگر اثر گذار در قیمت تیغه آلومینیومی، مشخصات فیزیکی آن است. در کرکره‌های بزرگ احتمالا نیازمند آن خواهید بود که از عرض‌های بالای تیغه بهره ببرید. این یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در افزایش قیمت کرکره برقی اثرگذار محسوب می‌شود. علاوه بر آن، تیغه‌های یاد شده ممکن است یک، دو یا سه لایه باشند. گاهی نیز در میان لایه‌ها یک یا دو پل لایه‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. استفاده از فوم یا خمیر پلی‌ارتان در فضای خالی میان لایه‌ها هم در افزایش قیمت کرکره برقی بی‌تأثیر نخواهد بود.

هرچند، همچنان محبوب‌ترین رویکردی که با آن می‌توانید قیمت کرکره برقی خود را کاهش دهید، استفاده از تیغه‌های پانچ شده است. البته این موضوع تنها منجر به کاهش قیمت کرکره برقی نمی‌شود؛ بلکه مزیت‌های دیگری همچون کاهش وزن کرکره و فشار وارد بر موتور را نیز به همراه خواهد داشت. علاوه بر آن، پانچ کردن تیغه‌ها، کرکره را از دو طرف قابل دید می‌کند. به همین علت پانچ نمودن تیغه آلومینیومی برای مصارفی همچون تیغه کرکره برقی پارکینگ بسیار مناسب به شمار می‌رود.

  • تیغه‌های کرکره برقی با امنیت بسیار بالای پلی‌کربنات (کرکره برقی شیشه ای) و رول گیتر

در نهایت، به گران‌ترین نوع تیغه‌ها می‌رسیم. این تیغه‌ها به دلیل اثر شدیدی که بر قیمت کرکره برقی دارند، تنها در شرایطی مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیاز به بیشینه‌ محافظت از محیط احساس می‌شود. تیغه‌های رول‌گیتر توانایی ارائه‌ی بالاترین سطح امنیتی را دارند. این تیغه‌ها از فولاد ضدزنگ (استیل) و روکش شده با آلومینیوم ساخته می‌شوند. تیغه‌های یادشده با اختلاف در صدر امنیتی‌ترین تیغه‌ها به شمار می‌روند.

در تیغه‌های رول گیتر، مفتول‌های طولی فولادی با روکشی ضخیم از آلومینیوم کاملا در برابر بریده شدن با هر ابزاری، حتی دستگاه فرز برقی مقاومت می‌کنند. این تیغه‌ها از طرفین هم، درون ریل کرکره قفل گشته و موجب می‌شوند که حتی با شدیدترین ضربات از جای خود خارج نگردند. به عبارت دیگر با خرید و نصب این تیغه، عملا درب شما به یک دژ مستحکم مبدل خواهد شد.

تیغه پلی کربناتاین تیغه‌ها در گذشته‌ نه چندان دور، تنها توسط چند کشور پیشرفته تولید می‌شدند؛ اما متخصصان کشورمان نیز از چندی پیش، توانسته‌اند تا تیغه‌های رول گیتر ساخت ایران را نیز به بازار عرضه کرده و فروش کرکره برقی با این نوع تیغه را صورت دهند.

در میان انواع کرکره برقی، تیغه‌های پلی‌کربنات نیز در کنار نوع فوق، از پراستفاده‌ترین انواع تیغه‌ با امنیت بالا به شمار می‌آید. در حقیقت، وقتی به قیمت کرکره برقی شیشه‌ای اشاره می‌نماییم، درباره این نوع صحبت می‌کنیم. البته این تیغه، در مقایسه با نوع بالا، کمی ارزان‌تر است. تیغه‌های پلی‌کربنات می‌توانند در رنگ‌های مختلف عرضه گردند. با این وجود، تمامی آن‌ها نیمه‌شفاف هستند. همچنین می‌توان از این تیغه‌ها پشت تیغه‌های دیگر نیز به منظور تقویت محیط استفاده نمود.

تاثیر متراژ و طول چارچوب دهنه پروژه روی قیمت کرکره برقی

در قیمت کرکره برقی، موضوعی که بسیاری از متخصصان بر سر آن اتفاق نظر دارند، تأثیر ابعاد پروژه بر هزینه‌ی نهایی قیمت کرکره برقی است. در واقع، هر چه قدر چارچوب دهنه‌ درب بیشتر باشد، شما ملزم به پرداخت هزینه بیشتری برای تجهیز آن هستید. با این وجود، اگر دقیق‌تر بخواهیم صحبت کنیم، می‌توانیم اثر ابعاد را به دو بخش تفکیک نماییم.

بنا بر تجربه کسب شده در پروژه‌های گذشته، هزینه کرکره‌های بزرگ با عرض بیش از چهار متر، بیشتر از قیمت تیغه‌ها متأثر می‌شوند. در طرف مقابل، کرکره‌های کوچک‌تر، بیش از هر چیز نسبت به قیمت موتور کرکره برقی حساس هستند. ابعاد بعد از بررسی کارشناسان مشخص و هزینه آن اعلام می‌شود.

تاثیر نوع کاربری و محل نصب در قیمت کرکره برقی

نوع استفاده‌ای که از کرکره برقی خواهید نمود، در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است.

  • کرکره پارکینگ

در انتخاب کرکره پارکینگ بایستی با توجه به میزان تردد موجود، مشخصات مدل کرکره را انتخاب کنیم. از ویژگی‌های لازم در این نوع کرکره باید به امنیت بالا و اشغال کردن فضای کم اشاره کرد. امروزه کمبود فضا موضوعی مهم در ساختمان‌ها است. به همین دلیل بهتر است این نوع کرکره‌ها، هنگام باز شدن، زیر سقف جمع شوند. استفاده از این نوع کرکره‌ها، فضای زیادی برای تردد به شما می‌دهد و بسیار برای پارکینگ‌ ها مناسب است. فرآیند باز و بسته شدن این نوع کرکره‌ها به وسیله ریموت صورت می‌گیرد. نصب و قیمت کرکره برقی خودرو و پارکینگ مقرون به صرفه است.

تاثیر متراژ دهنه روی قیمت کرکره برقی

  • کرکره برقی پنجره

این نوع کرکره در اکثر خانه‌ها، ویلاها و ساختمان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و از ویژگی بارز آن می‌توان به کم سروصدا بودن، هنگام باز و بسته شدن این مدل اشاره کرد. این کرکره برقی برای حرارت، غبار و صدا عایق خوبی است و تیغه این کرکره از ورق گالوانیزه یا آلومینیوم ساخته شده است. به علاوه این تیغه صدای فوق کمی دارد؛ در حالی که خیلی هم سبک است.

هزینه‌ های جانبی در قیمت کرکره برقی

در کرکره برقی می‌توان امکانات اضافه‌ای نیز تعبیه نمود. واضح است که هر یک از این امکانات در افزایش هرینه قیمت کرکره برقی مؤثر است. از جمله، این موارد بیشترین استقبال را میان مخاطبین به خود اختصاص داده‌اند و باعث افزایش فروش کرکره برقی شده است.

  • یراق آلات مصرف

مورد دیگری که در قیمت کرکره برقی تاثیر دارد یراق آلات آن است. این مورد مهمترین بخش پس از موارد بالا هستند. این یراق آلات می‌توانند شامل نوع ریل مورد استفاده، کپس میان تیغه‌ها و یا اندکپ و شفت باشند.

  • امکانات موتور کرکره برقی

موتورهای کرکره، بنا به مدل و کارخانه‌ عرضه کننده امکانات متفاوتی دارند. این امکانات می‌توانند شامل مواردی همچون برق اضطراری، سیستم ضد سقوط و یا گیربکس‌های خاص باشند. بدیهی است که هر چه قدر این امکانات بیشتر شوند، قیمت کرکره برقی افزایش خواهد یافت.

  • کرکره برقی سکشنال

این نوعی خاص از اجرای کرکره برقی است که در قیمت کرکره برقی تاثیرگذار است. در کرکره برقی‌های سکشنال، رول تیغه‌ها وگاهی موتور، درون یک باکس قرار می‌گیرد تا از تیغه‌ها محافظت شود.

عوامل موثر در قیمت کرکره برقی در یک نگاه

برای محاسبه قیمت کرکره برقی به طور کلی باید ۶ مورد را تحت بررسی قرار دهیم.

  • عرض دهنه کرکره برقی
  • ارتفاع کرکره و دورپیچ (قطر) رول
  • نوعه تیغه
  • نوع موتور کرکره برقی
  • قابلیت برق اضطراری یا همان ups
  • هزینه های نصب و حمل و نقل
  • در نهایت هم محاسبه قیمت کرکره برقی

چرا پرداخت قیمت کرکره برقی توجیه اقتصادی دارد؟

اگر به خاطر داشته باشید، در گذشته همه‌ی کرکره‌ها، از انواع دستی با فرم سینوسی و یا زنبوری بودند. کار با این کرکره‌ها، بسیار دشوار بود و نیاز به قدرت بدنی مناسبی داشت. علاوه بر آن، این کرکره‌ها به کرات موجب بروز حادثه در میان کاربران خود به طرق مختلف می‌شدند.

این کرکره‌ها امنیت مناسبی را نیز نمی‌توانستند تأمین کنند. با عرضه‌ کرکره برقی‌‌های جدید، بسیاری از مشکلات یاد شده مرتفع گشته و مردم به شدت از آن استقبال کردند. با وجود بالاتر بودن قیمت کرکره برقی در مقایسه با نمونه‌های قبلی، به دلایل زیادی استفاده از آن اجتناب ناپذیر می‌نمود. این دلایل شامل مواردی از این دست می‌باشد.

  • امنیت بسیار بالای کرکره برقی: با خرید کرکره برقی مغازه موتوریزه، می‌توان تا حد زیادی از ضد سرقت بودن درب اطمینان حاصل نمود.
  • سهولت استفاده: برخلاف کرکره‌های قدیمی، این کرکره‌ها به راحتی هر چه بیشتر و به کمک یک ریموت، قابلیت باز و بسته شدن دارند. با حضور هر چه بیشتر بانوان در عرصه‌ی فعالیت اقتصادی، این امر به یک مزیت مهم مبدل گشت.
  • ایزوله کردن محیط: این کرکره‌ها بر خلاف نمونه‌های قدیمی، قابلیت جداسازی دو طرف از یکدیگر را دارند. علاوه بر گرد و غبار، کرکره برقی می‌تواند از رد و بدل شدن حرارتی میان دو طرف نیز جلوگیری نماید.
  • زیبایی و افزایش وجهه ملک: این امر نیز نیازی به توضیح ندارد و شما حتما خود از ابعاد آن مطلع هستید.
  • قابلیت تعمیرپذیری: کرکره‌های قدیمی، در صورت خراب شدن به سختی تعمیر می‌شدند. در حقیقت با اتمام عمر مفید کرکره، چاره‌ای جز تعویض آن نبود. اما در کرکره‌های جدید می‌توان به صورت جداگانه نسبت به تعوض قطعه‌ی خراب اقدام به عمل آورد.
  • مقاومت در برابر اسهلاک و فرسودگی‌: از دیگر مسائلی که در کرکره برقی‌های جدید مورد توجه قرار گرفته است. مهم‌ترین دلیل این امر را باید در استفاده گسترده از آلومینیوم در ساختار آن دانست.

استعلام پایین ترین قیمت کرکره برقی در تهران

با توجه به نکات گفته شده در این مقاله در میابیم، خرید و قیمت کرکره برقی نسبت به نوع دستی آن، بسیار بهتر است و امکانات بیشتری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. متین هوشمند با داشتن سابقه درخشان در زمینه طراحی و نصب انواع کرکره برقی، درب شیشه ای اتوماتیک و انواع سایبان برقی و چتری، همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین کار را به مشتری تحویل دهد. با مشاهده نمونه کارهای متین هوشمند، می‌توانید از فعالیت‌های ما در زمینه کرکره برقی و سایر محصولات اتوماتیک با خبر شوید. برای اطلاع از آخرین قیمت کرکره برقی، با مشاورین ما (۰۹۱۲۳۰۱۸۹۸۶) در ارتباط باشید.

سوالات متداول قیمت کرکره برقی

  • آیا نگهداری و تعمیرات بر روی قیمت کرکره برقی تأثیر دارد؟

بله؛ هزینه نگهداری و تعمیرات می‌تواند تأثیر بسزایی بر قیمت کرکره‌های برقی داشته باشد. با گذشت زمان مانند هر وسیله دیگری، کرکره برقی نیز ممکن است نیاز به تعمیرات و نگهداری داشته باشد. سیستم برقی و موتور از جمله اجزایی است که نیاز مداوم به تعمیر و سرویس دارد.

  • آیا ویژگی‌ها و مشخصات فنی کرکره برقی نقشی در قیمت آن ایفا می‌کنند؟

بله، ویژگی‌ها و مشخصات فنی کرکره برقی نقش مهمی در تعیین قیمت آن ایفا می‌کنند. مانند: اندازه و ابعاد، جنس و کیفیت ساخت، نوع سیستم مکانیکی، نصب و نگهداری و غیره.

  • آیا کرکره برقی گرانتر از کرکره دستی است؟

بله، کرکره‌های برقی به دلیل اجزای اضافه شده و فناوری درگیر در عملکردشان، گرانتر از کرکره‌های دستی هستند. کرکره‌های دستی معمولاً به صورت دستی و با استفاده از میل لنگ یا تیر کار می‌کنند، در حالی که کرکره‌های برقی، موتوری هستند و می‌توان آنها را با فشار دادن یک دکمه یا از طریق سیستم‌های اتوماسیون، کنترل کرد. راحتی و سهولت کارکرد کرکره برقی به قیمت بالاتر آنها کمک می‌کند.

  • آیا می توان کرکره‌های دستی را به برقی تبدیل کرد؟

در برخی موارد، بسته به طراحی و سازگاری، ممکن است بتوان کرکره‌های دستی موجود را برای برقی ساختن آنها بازسازی کرد. با این حال، مهم است که با یک متخصص حرفه‌ای یا سازنده مشورت کنید تا مشخص شود که آیا بازسازی برای کرکره‌های خاص شما امکان پذیر است یا خیر. مقاوم‌سازی ممکن است شامل هزینه‌های اضافی برای اجزای لازم، نیروی کار و تغییرات احتمالی در کرکره‌های موجود باشد.

قیمت کرکره برقی چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه تیغه کرکره برقی+ هزینه موتور کرکره برقی + هزینه شفت + هزینه نصب و آهنکشی+ هزینه آن+ کرایه حمل کرکره برقی تا پروژه

عوامل موثر در قیمت کرکره برقی چیست؟

نوع موتور و اجزای درونی آن به همراه ریموت ها و رسیور یکی از ارکان تعیین کننده قیمت کرکره برقی است. میزان متر مربع مساحت کرکره ها و قیمت نوع تیغه بکار رفته از دیگر عواملی است که قیمت موتور کرکره برقی را تعیین می کند.

بعد از خرید کرکره برقی نصب آن چقدر زمان می برد؟

بعد از اینکه نوع تیغه و نوع موتور را انتخاب کردید تکمیل شد مراحل نصب آن شروع می شود و تکنسین ها برای نصب به محل شما مراجعه می کنند.

استعلام قیمت به‌روز کرکره برقی

برای دریافت جدیدترین قیمت انواع کرکره هوشمند پارکینگ، مغازه، فروشگاه و غیره، همچنین قیمت خرید کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

۴.۷/۵ - (۱۵ امتیاز)

۵۵ دیدگاه

    • سلام دوست عزیز، پاسخ به این سوال نیاز به راهنمایی دقیق کارشناسان متین هوشمند دارد. لطفا با این شماره تماس بگیرید ۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰

    • سلام. ببینید همه به امنیت نیاز دارند. حالا اگه شما می‌خواهید صرفه جویی کنید و کرکره ارزونی بخرید بهتره از تیغه فولادی با موتور سنترال استفاده کنید. اما یادتون باشه که این کرکره اولش ارزون در میاد و بعدا دردسر درست می‌کنه. مثلا زود خراب میشه. بهتره همین اول هزینه کنید و تیغه آلومینیومی با موتور توبلار چینی بخرید. در بدترین حالت زمانی که دیگه بهش نیاز ندارید به یکی دیگه میفروشیدش.
      تیغه رو یک لایه بگیرید و اگه مشکلی ندارید، پانچش هم بکنید تا هزینه وزن فلز هم کم بشه.

    • سلام. اگه دهنه‌ی فروشگاه شما کوچیک هست، بهترین مدل توبلار غیرصنعتی می‌باشد. با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰ تماس بگیرید.

    • سلام. ان موضوع بستگی به جنبه‌های گوناگونی دارد.از جمله وضعیت کنونی چارچوب درب، محل نصب، سطح مساحت بنا ونوع استفاده مورد نظر شما از کرکره. لطفا با ۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰ تماس بگیرید.

    • به میزان و نحوه استفاده شما بستگی دارد. به شرط اینکه شما سرویس دوره ای این کرکره ها را به موقع انجام دهید بیش از ده سال کرکره ها بدون مشکل کار می کنند

  • با سلام. سوالی که دارم این است که آیا میشه تیغه این کرکره ها را بدون استفاده از موتور از شما خرید؟ من قصد دارم هزینه کمی بپردازم و برام صرف نمیکنه کرکره برقی بزنم

    • سلام دوست عزیز، بله این امکان نیز وجود دارد اما با راهنمایی کارشناسان متین هوشمند می توانید کرکره برقی متناسب با بودجه خودتان تهیه کنید.

  • من قبلا از مجموعه شما کرکره برقی برای ویلامون در لواسون خریدیم فقط موقع باز و بسته شدن یه کمی صدای موتور کرکره زیاد بود که بچه هاتون اومدن درست کردن. خسته نباشید موفق باشید.

        • سلام دوست عزیز
          بله مجموعه ما انواع کرکره برقی، درب اتوماتیک شیشه ای و سایبان برقی را به صورت سفارشی سازی شده در اختیار مشتریان قرار می دهد. کافی است با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید:
          ۰۹۱۲۳۰۱۸۹۸۶
          ۰۹۱۹۶۳۲۸۱۲۲

    • با سلام خدمت جناب آقای خاکسار؛ انتخاب نوع موتور کرکره برقی کار تخصصی بوده و به عواملی همچون وزن تیغه و اندازه درب بستگی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین متین هوشمند (۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰) تماس حاصل فرمایید.

    • سلام دوست عزیز قیمت کرکره برقی ضد سرقت به عواملی همچون جنس تیغه، موتور و غیره، بستگی دارد. برای اطلاعات دقیق‌تر در خصوص قیمت کرکره برقی ضد سرقت با متخصصین ما (۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰) تماس حاصل فرمایید.

    • با سلام.
      قیمت کرکره برقی برای پارکینگ به عوامل متعددی مثل ابعاد محل، میزان تردد، جنس کرکره و موارد این چنینی بستگی دارد. پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت روز انواع کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

  • سلام من یک پارکینگ دارم که ارتفاع آن ۲۲۰سانت وعرض آن حدود ۳۰۰سانت کرکره برقی معمولی میخواستم بدانم حدود چقدر برام در میاد که برنامه ریزی کنم تشکر میکنم از راهنمایی شما ممنون

    • سلام و درود
      کرکره برقی بسته به نوع و مدل آن، میزان مصرف انرژی متفاوتی دارد. اما به طور کلی، کرکره‌های برقی در مقایسه با سایر سیستم‌های الکتریکی در ساختمان‌ها، مصرف انرژی کمتری دارند. دلیل این امر این است که کرکره‌های برقی برای عملکرد خود از موتورهای الکتریکی استفاده می‌کنند که در زمانی که کرکره بالا یا پایین می‌روند، انرژی کمی مصرف می‌کنند. همچنین، برخی از کرکره‌های برقی دارای سنسورهای خودکار هستند که با تشخیص نور خورشید یا حرکت در محیط، به طور خودکار کرکره را باز یا بسته می‌کنند. این ویژگی‌ها به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کنند.

  • سلام خسته نباشید
    یه سوال داشتم خدمتتون
    آیا ویژگی ها یا گزینه های اضافی هم وجود داره که توو قیمت کرکره برقی تأثیر بذاره؟

    • سلام و درود
      بله، امکانات و گزینه های اضافی وجود دارد که می تواند بر قیمت کرکره برقی تاثیر بگذارد. برخی از گزینه های رایج عبارتند از کنترل از راه دور، ادغام با سیستم های اتوماسیون خانگی، تایمرها یا قابلیت های زمان بندی، و انتخاب های مختلف مواد مانند آلومینیوم، وینیل یا چوب. هر یک از این ویژگی ها یا گزینه ها ممکن است به هزینه کلی کرکره برقی اضافه کند. توصیه می شود ترجیحات و الزامات خود را با تامین کننده یا سازنده در میان بگذارید تا برآورد دقیقی بر اساس نیازهای خاص خود داشته باشید.

    • سلام؛
      در اکثر موارد، از موتورهای توبولار استفاده می‌شود. این موتورها کیفیت و قیمت بسیار مناسبی دارد.

    • سلام دوست عزیز، بله امکان این کار وجود دارد. برای تبدیل کرکره‌های قدیمی به کرکره برقی ریزه کاری‌هایی نیاز است؛ که پیشنهاد می‌کنیم برای انجام این با متخصصین ما (۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰) تماس حاصل فرمایید.

  • سلام خسته نباشید، من به تازگی یه مغازه اجاره کردم و میخوام که براش کرکره برقی نصب کنم، می خواستم بپرسم که آیا واقعا کرکره برقی برای مغازه امن هست؟

    • با سلام و ارادت خدمت شما دوست عزیز
      با نصب کرکره برقی مغازه، امنیت هرچه بیشتر مغازه خود را می توانید بالا ببرید و یک فضای شیک و مدرن برای خود ایجاد کنید و با یک کنترل از راه دور آن را باز یا بسته کنید.
      برای راهنمایی و مشاره هم می تونید به کارشناسان ما به شماره تلفن ۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰ تماس بگیرید.

    • سلام برشما دوست عزیز
      قیمت ها بسته به نوع سفارش شما می باشد و در صورت نیاز به قیمت دقیق تر، همین الان با مشاورین فروش ما تماس بگیرید ۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰

    • سلام دوست عزیز
      بستگی دارد که کدام نوع کرکره برقی برای خرید مدنظرتان است، شما می توانید برای دریافت قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. ۰۲۱۵۵۴۴۹۱۰۰

    • سلام بر شما دوست عزیز
      بعد از اینکه نوع تیغه و نوع موتور انتخاب شد و تکمیل شد، مراحل نصب کردن آن شروع می شود و تکنسین ها برای نصب کردن به محل مراجعه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *