درب اتوماتیک شیشه ای تک

همانطور که قبلا در مطالب دیگر متین هوشمند به آنها اشاره کردیم، استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک یکی از موارد رایج در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و شرکت‌ها است؛ از انواع آنها می‌توان به درب اتوماتیک شیشه ای تک لت و دو لت اشاره کرد، در این مقاله همراه متین هوشمند باشید تا به بررسی کامل این مدل از درب‌های شیشه ایی باشیم!

درب اتوماتیک شیشه ای تک لت چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای تک لت نوعی درب شیشه ایی است که در آن یک صفحه شیشه‌ایی (لنگه) به صورت پایه ثابت است، و لنگه دیگری متحرک می‌باشد؛ استفاده از این مدل درب شیشه ای اتوماتیک بیشتر در مکان‌های کوچک رایج است، چراکه فضای اشغالی توسط اینگونه درب‌ها بسیار پایین است.

درب اتوماتیک شیشه ایشیشه مورد استفاده در این درب‌ها معمولاً سکوریت ده میلیمتری است که بسته به نیاز و سلیقه مشتری می‌توان از شیشه‌های ۲۰ میلیمتری دوجداره هم استفاده کرد. از ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه ای تک لت می‌توان به انواع مختلف باز بودن آن (اتوماتیک، دائم بسته، دائم باز، حالت هوای سرد یا نیمه باز) اشاره کرد.

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تک لت

این درب‌ها با استفاده از موتور الکتریکی تعبیه شده در آنها اقدام به حرکت در آوردن لنگه متحرک شیشه‌ایی می‌کنند، در حالی که لنگه دیگر نقش پایه را ایفا می‌کند؛ لازم به ذکر است که در نصب این درب‌ها می‌توان از دیوار نیز به عنوان پایه استفاده کرد. امروزه می‌توانید نمونه این درب‌ها را در مغازه‌هایی که معمولاً از فضای داخلی و ورودی کوچکی بهره می‌برند مشاهده کنید.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تک لت

همانطور که مطلع هستید، مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تک لت نسبت به درب‌های معمولی بسیار بیشتر است آنها در بسیاری از مکان‌های پر رفت و آمد مانند بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز خرید، ساختمان‌های اداری، هتل‌ها و به طور کلی ساختمان‌های تجاری و عمومی استفاده می‌شوند. در ادامه به برخی از مزیت‌های درب اتوماتیک شیشه ای تک لت اشاره می‌کنیم.

دسترسی

درب اتوماتیک شیشه ای تک لت برای همه افراد، از جمله کسانی که در فرودگاه در هر دو دست چمدان دارند، افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا در عصر مدرن، کسانی که در یک دست تلفن همراه دارند و در دست دیگر قهوه دارند، مزیت‌های زیادی دارد. یک درب اتوماتیک به مراجعین و بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که، بدون هیچ نگرانی درباره‌ی باز شدن درب سنگین، به راحتی بتوانند از آن عبور کنند، به این معنی که مشتریان شما از لحظه ای که پا به محل شما می‌گذارند، احساس استقبال خواهند کرد. فراهم کردن دسترسی برای همه بدون در نظر گرفتن توانایی‌های فیزیکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تک لت است.

درب اتوماتیکبهبود امنیت

درب‌های اتوماتیک می‌توانند به مدیریت امنیت مکان شما کمک کنند. با استفاده از آنها توانایی کنترل درها را از راه دور خواهید داشت. از طرف دیگر، می‌توان درها را طوری تنظیم کرد که باز بمانند که برای شرایط اضطراری که ساختمان نیاز به تخلیه به موقع دارد، ایده آل است.

بهداشت

درب اتوماتیک شیشه ای تک لت بدلیل عملکرد بدون دخالت دست، راه‌ حلی عالی برای رعایت بهداشت است، که در مکان‌های مورد نظر مانند بیمارستان‌ها و کارخانه‌های مواد غذایی، ارائه می‌شوند. همچنین درب اتوماتیک می‌تواند از ورود کثیفی و گرد و غبار جلوگیری کند که یک راه حل عالی برای اتاق‌های عمل و سایر محیط‌های کنترل شده مانند آزمایشگاه‌ها است.

نمای بهتر ورودی شما

اولین دید مشتری به ورودی شما مهم است و اولین چیزی که بازدیدکنندگان می‌بینند درهای ورودی شما است. هنگامی که درب‌های دستی وجود دارد، اولین دید مشتری به ورودی شما به دلیل دسترسی ضعیف منفی خواهد بود. با درب اتوماتیک شیشه ای تک لت، زمانی که کاربران به ورودی شما نزدیک می‌شوند، به دلیل ظرافت، راحتی، امنیت و سهولت استفاده از آن، ظاهر بهتری را به مکان شما ارائه می‌دهند.

درب اتوماتیک شیشه ای تک لت

جمع بندی و سوالات متداول درب اتوماتیک شیشه ای تک لت

درب اتوماتیک تک لت چیست؟

این درب‌ها از یک طرف ثابت می‌شوند و از طرف دیگر باز و بسته می‌شوند، استفاده از این درب شیشه ایی در مغازه‌ها با فضای ورودی کوچک ایده آل است.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تک لت چیست؟

• دسترسی • امنیت • کنترل بهداشت • صرفه جویی در فضا • ذخیره انرژی • استفاده و نگهداری آسان • نمای بهتر ورودی

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تک لت یکی از واجبات بسیاری از مکان‌های مختلف مانند بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مغازه‌ها یا فروشگاه‌ها با ورودی کوچک و… می‌باشند؛ پیشنهاد ما به شما جهت دریافت مشاوره و نصب اینگونه درب‌ها برای متحول کردن ورودی خود، استفاده از خدمات متین هوشمند است؛ متین هوشمند با سال‌ها تجربه در عرصه درب اتوماتیک شیشه ای اسمارت، کرکره برقی مغازه و سایبان برقی توانسته است مشتریان بسیاری را راضی کند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *