موتور کرکره برقی لوله ای

توسعه تکنولوژی علاوه بر اینکه باعث شد درهای ورود و خروج اتوماتیک شود بر روی کرکره فروشگاه و مغازه‌ها نیز تاثیر خود را داشته است. البته تغییر کرکره‌های فروشگاه و اتوماتیک شدن آنها امنیت بیشتری را برای افراد به همراه داشته است، تا از اموال خود در برابر سرقت مراقبت کنند. این نوع کرکره با یک موتور کرکره برقی لوله‌ای کار می‌کند، به همین دلیل متین هوشمند تصمیم دارد، تا در مورد موتور کرکره برقی لوله ای بیشتر توضیح دهد؛ پس با ما همراه باشید.

صب موتور کرکره برقی لوله ای

موتور کرکره برقی لوله ای چیست؟

موتور یکی از قسمت‌‎های مهم کرکره برقی است که به صورت خودکار مسئول جمع و باز کردن کرکره است. موتور کرکره برقی انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کاربری که هر کدام دارند، ویژگی هر یک متفاوت خواهد بود. موتور کرکره برقی لوله‌ای با قدرت زیاد امکان جمع و باز شدن کرکره را فراهم می‌کند. البته برای کرکره‌های برقی نمی‌توان از هر موتوری استفاده کرد و برای انتخاب موتور مناسب باید به موارد مختلفی مثل وزن، عرض و ارتفاع کرکره توجه داشت.

هر کدام از موتورهای کرکره برقی دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاصی هستند که برای مکان‌های خاصی قابلیت و کارایی لازم را دارند. موتور کرکره برقی لوله‌ای با توجه به محیطی که قرار است نصب شود، می‌تواند متفاوت باشند و از یک نوع آن نمی‌توان برای همه مکان‌ها استفاده کرد.

موتور کرکره برقی دارای انواع مختلفی است و از اهمیت زیادی برخوردار است به این علت که بدون آن دیگر کرکره، برقی نخواهد بود و باید با کمک دست باز و بسته شود که زحمت زیادی را به دنبال دارد. نحوه عملکرد موتور در کرکره برقی به این صورت است که با چرخاندن شفت کرکره برقی باعث می‌شود، تا رول تیغه‌ها به سمت بالا یا پایین حرکت کنند.

انواع موتور کرکره برقی لوله ای

به طور کلی موتورهای کرکره برقی شامل سه نوع مختلف هستند:

  1. موتور توبولار یا تیوبلار کرکره برقی
  2. موتور ساید کرکره برقی
  3. موتور سانترال یا سنترال کرکره برقی

بیشتر موتورهای موجود برای کرکره برقی از نوع توبولار و ساید هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. همچنین شیوه تعمیر هر کدام متفاوت از دیگری بوده و دارای مدل‌های مختلفی هستند که می‌توانید بررسی و سپس تهیه کنید.

مشخصات فنی موتور کرکره برقی لوله ای

همانطور که گفتیم با توجه به اینکه در حال حاضر سه نوع موتور کرکره برقی لوله‌ای داریم و هر کدام دارای مدل‌های متنوعی هستند. به علت وجود تنوع زیاد نمی‌توان مشخصات فنی یکسانی برای همه آنها ارائه داد. به همین دلیل هر کدام دارای ویژگی و مزیت‌های منحصر به فردی هستند که باید برای انتخاب دقیق‌تر موتور ویژگی‌های هر کدام را به طور جداگانه بررسی کنید، تا مناسب‌ترین آن را برای محل مورد نظر بیابید. در نتیجه توصیه می‌کنیم برای این منظور از کارشناسان متین هوشمند مشاوره رایگان بگیرید، تا درست‌ترین و دقیق‌ترین انتخاب را داشته باشد.

۵ مزیت موتور کرکره برقی لوله ای

  1. نیاز به نظافت و روغن کاری ندارد
  2. طول عمر بالایی دارد
  3. در صورت استفاده درست نیاز به تعمیر ندارد
  4. بدون سر و صدا هستند
  5. سهولت در نصب

البته این ۵ مزیت به صورت مشترک بین انواع و تمامی مدل‌های موتورهای کرکره برقی وجود دارد. هر کدام از مدل‌های موتور برق مزیت‌های منحصر به فرد خودشان را دارند که می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. این موارد در مورد معایب هر کدام از مدل‌ها نیز صادق است که خصوصیات و ویژگی‌های آنها را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد.

قیمت موتور کرکره برقی لوله ای

قیمت هر کدام از موتورهای کرکره برقی با دیگر متفاوت است و متناسب با نوع برند و مدلی که دارند، متغیر می‌شود. همچنین با توجه به بزرگ یا کوچک بودن کرکره قیمت موتور می‌تواند فرق داشته باشد. همانطور که در ابتدا گفته شد، نوع کاربری کرکره برقی می‌تواند بر روی قیمت اثر بگذارد؛ چرا که موتوری که قرار است کرکره‌ای با طول و عرض یک پنجره را بالا بکشد، خیلی متفاوت‌تر از موتوری است که برای درب پارکینگ استفاده شده است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم، برای بدست آوردن قیمت دقیق هر کدام از مدل‌های موتور کرکره برقی با کارشناسان متین هوشمند در تماس باشید. 

بهترین نوع موتور کرکره برقی لوله ای

کلام آخر

با اتصال موتور کرکره برقی لوله‌ای به کرکره، شاهد حضور انواع متنوعی از موتورهایی هستیم که خصوصیات و ویژگی‌های متفاوت از یکدیگر دارند. با توجه به موقعیت کاربری محیط باید نوع و مدل موتور کرکره برقی لوله ای را انتخاب کنید، به طوری که کارایی لازم را برای‌تان داشته باشد. موتور برق مخصوص کرکره در سه نوع مختلف موتور توبولار یا تیوبلار کرکره برقی، موتور ساید کرکره برقی و موتور سانترال یا سنترال کرکره برقی موجود است.

هر کدام از سه نوع نام برده شده دارای مدل‌های متنوع هستند. به همین دلیل کاربرد و خصوصیات هر کدام کاملا خاص و منحصربه فرد بوده و برای فضای خاصی طراحی و پیاده سازی شده است. در نتیجه توصیه می‌کنیم، قبل از خرید با دریافت خدمات مشاوره رایگان از کارشناسان متین هوشمند اقدام به تهیه موتور کرکره برقی کنید. همچنین می‌توانید برای مشاهده، قیمت کرکره برقی به صفحه مورد نظر مراجعه کرده تا از قیمت روز این محصول باخبر شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *